{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

BARF fordring {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der findes nogen brugere herinde, fra Kbh og omegn, der BARF fodrer deres katte?

Min mand lider af svag katte allergi, og vi ønsker os brændende en kat. Vi har fundet en katterace, som han ikke reagerer på, men har også fået oplyst (i samme omgang) at katte der bliver BARF fodret er mere allergi venlige. Vi kunne derfor også godt tænke os, at prøve at besøge nogen der netop BARF fodrer deres katte. Race er underordnet, da vi netop vil undersøge, om han reagerer på f.eks. huskatte, hvis katten får denne kost.

BARF fodring ville være vores valg til kommende kat, lige meget hvad, så dette er bare en bekræftelse af, om det virker eller ej smiley

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF fordring
  • Britt B
    Britt B Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
    #1   14. feb 2012 Jeg er også lidt nysgerrig. Hvad mener du med svag katteallergi? Er det hvor symptomerne ikke er så voldsomme eller ?

• #2   14. feb 2012 Min kat kunne slet ikke tåle det der BARF, hun brækkede sig 7 gange efter hun havde fået en lille smule....

• #3   14. feb 2012 Mette S : Ja det er det nemlig. Vi har været til allergi test, og der reagerede han ikke. Overfor almindelige huskatte reagerer han stadig lidt, desværre nok til at vi ikke kan have sådan én herhjemme. Men da vi så var nede og besøge avler af de Sibiriske katte, snakkede vi om BARF fodring. Vi spiser nemlig selv mest RAW og ville derfor gerne at vores kommende dyr gør detsamme. Avler fodrer til dels sine killinger med BARF, så de er vant til det.

Britt B : Med svag mener jeg, at han hiver lidt efter vejret, og hoster lidt. I nærheden af huskatte og øvrige racekatte. Ved sibirisk er der ikke noget. Det har det ikke været ved besøg hos avler i hvert fald, hvor han sad med 5 af slagsen i 1½ time.

Kristina R : Det vil jeg så tro, er fordi at hendes krop ikke er vant til det rå mad. For fra naturens side er det jo trods alt det hun er skabt til at spise. smiley Som menneske reagerer man også ret kraftigt, når man skifter til rå kost. Det går dog over, i løbet af et par uger smiley

• #4   15. feb 2012 Mette S : BARF fodring ville være vores valg ligemeget hvad smiley Jeg har kun hørt gode ting om det, og vil helst at en kommende kat lever af sin naturlige kost smiley Så jeg er ikke i tvivl om at det er den vej vi skal gå smiley

Det lyder spændende med den nye race smiley Det kunne være så fedt, hvis netop allergi venlige katte blev mere udbredt. Min mand var multi allergiker for 4 år siden, men han er næsten af med dem alle efterhånden smiley Dog har han, som sagt, reageret svagt på huskatte og hunde, men ikke den sibiriske. Vi går pt. bare og venter, på at der skal komme et kuld hos avler. Pyha - det er hårdt smiley

• #5   16. feb 2012 Mette S : Tak tak smiley

• #6   16. feb 2012 Er der slet ikke nogen, der BARF fodrer deres katte, der kunne tænke sig at deltage i dette lille eksperiment? smiley

Kommentér på:
BARF fordring

Annonce