BARF fordring {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der findes nogen brugere herinde, fra Kbh og omegn, der BARF fodrer deres katte?
Min mand lider af svag katte allergi, og vi ønsker os brændende en kat. Vi har fundet en katterace, som han ikke reagerer på, men har også fået oplyst (i samme omgang) at katte der bliver BARF fodret er mere allergi venlige. Vi kunne derfor også godt tænke os, at prøve at besøge nogen der netop BARF fodrer deres katte. Race er underordnet, da vi netop vil undersøge, om han reagerer på f.eks. huskatte, hvis katten får denne kost.
BARF fodring ville være vores valg til kommende kat, lige meget hvad, så dette er bare en bekræftelse af, om det virker eller ej
På forhånd tak
sep 2011
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 8 Emner: 7 Svar: 44
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 221
Britt B : Med svag mener jeg, at han hiver lidt efter vejret, og hoster lidt. I nærheden af huskatte og øvrige racekatte. Ved sibirisk er der ikke noget. Det har det ikke været ved besøg hos avler i hvert fald, hvor han sad med 5 af slagsen i 1½ time.
Kristina R : Det vil jeg så tro, er fordi at hendes krop ikke er vant til det rå mad. For fra naturens side er det jo trods alt det hun er skabt til at spise. Som menneske reagerer man også ret kraftigt, når man skifter til rå kost. Det går dog over, i løbet af et par uger
jul 2004
Det lyder spændende med den nye race Det kunne være så fedt, hvis netop allergi venlige katte blev mere udbredt. Min mand var multi allergiker for 4 år siden, men han er næsten af med dem alle efterhånden Dog har han, som sagt, reageret svagt på huskatte og hunde, men ikke den sibiriske. Vi går pt. bare og venter, på at der skal komme et kuld hos avler. Pyha - det er hårdt
jul 2004
jul 2004
BARF fordring