985 visninger
|
Oprettet:
Mille forsvundet, HJÆLP MIG {{forumTopicSubject}}
Min elsket kat er forsvundet den 12.2.2012 kl 16.00 fra birkevej 13 3320 skævinge..
Hun er øremærket med nr. GWF051
Hun er helt sort i hoved med en hvid hage,samt et hvid bringe som går ud på maven i en hvid streg, med hvide bagben som ender ved knæene.
Hun er meget savnet.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Åh nej :-(. I er lige flyttet, ik'? Håber du finder hende hurtigt, så hun ikke når at forvilde sig væk.
Jeg genposter lige denne ide-liste:
*Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)
*Lad om muligt et vindue stå åbent.
*Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.
*Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.
*Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.
*Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.
*Efterlysningsannonce i lokalavisen
*Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.
*Og efterlys på diverse kattefora.
*Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
Obs, der findes TO registre:
Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister.
Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, telefonnummer).
*Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.
Godt hun er øremærket. Jeg krydser fingre!
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 277
dec 2006
Ellers led også - og især - mens det er mørkt! Der er mere ro aften/nat, og hun vil nok lettere være til at finde/lokke frem så.
Efterlysningsopslag i det kvarter, hun er løbet væk, vil være en rigtig god ide, så enhver, der måske ser hende ved, at hun er savnet, og straks kan ringe til dig.
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 277
dec 2006
Mille forsvundet, HJÆLP MIG