1.967 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvad er I villige til? Hvad er I villige til?

Hvor meget vil I gøre for jeres kat/katte?

Hvor går grænsen?

Nu tænker I sikkert, hvad mener hun.. hehe..
En lille forklaring.

Jeg tænker på, hvor meget er I villige til at gøre for jeres kat/katte, når I tænker på at flytte, får en kæreste, børn, mister jeres job osv.. Altså ting der har indvirkning på om i kan beholde jeres kat/katte eller ej.

I kan resikere ikke have råd til dem, få en kæreste der ikke kan lide dem, et barn som katten ikke kan lide og måske angriber hele tiden, I, jeres børn eller kæresten kan få allergi, I kan få en ny kat den gamle/de gamle ikke kan med osv.. Hvad vil I så gøre? Skille jer af med katten/kattene eller løse det på anden måde? Og hvor går grænsen mht hvad I gør? Er der noget der er værre end andet, eller nemmere at løse?

Det er selvfølgelig ikke for at være efter nogen som sælger deres katte eller nogen af dem der har nogen til salg i markedsannonerne, det er bare af ren nysgerrighed smiley

Nogen ser jo deres katte som deres børn, mens andre kan være næsten ligeglade.. Dog tror jeg der er flest af dem der holder meget af deres katte herinde smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er I villige til?
  • #1   18. mar 2006 Jeg ville også køre alt for at beholde mine katte.. Og bad kæresten mig om at vælge mellem ham om kattene så valgte jeg helt klart kattene.. Og det kan jeg sagtens sige uden at have dårlig samvittighed for min kæreste elsker de katte lige så meget som mig.. ikaros er far missen og de to kan ikke sove uden hinanden..

• #2   18. mar 2006 ja det er straks værre hvis der er noget allergi eller ligende som gør at man ikke kan have kattene, me jeg vil heller ikke bare sådan give op.. Mine katte skal ikke væk fra mig uden kamp.. Nixen bixen, der må være en løsning på den ene eller anden måde..

• #3   18. mar 2006 jeg vil gå hele vejen for mine katte, og det mener jeg også man skal. er man i tvivl om man på et senere tidspunkt i livet måske ikke ka ha sin kat længere skal man ikke anskaffe sig en sådan. det er jo ikke bare noget man har lidt til man ikke ka/gider han den længere og bare smider den væk, en kat har også følelser osv. beklager hvis det lyder hårdt, men sådan ser jeg på det

• #4   19. mar 2006 Mine katte er mine børn, og jeg ville næsten gå i døden for dem!

Hvis en af mine katte lider, og skal aflives for at slippe for lidelser, ville jeg ønske at jeg kunne tage dens lidelser over på mig, så den kunne få lov at leve godt!

De har ikke valgt mig, så de er mit ansvar, og skal behandles værdigt, og med meget stor respekt!

To bad for my boyfriend/husband, if he doesn´t like my cats/kittens! Off he goes!!! No questions about that - at all!

Cats rules forever!

Poteklem herfra.

• #5   19. mar 2006 jeg vil lige høre * DenFrosneKælling * først skal du af med dine katte og hvorfor??

jeg vil også gøre alt hvad der er muligt og hvis jeg en dag måtte flytte og kun kunne få en lejlighed hvor man ikke måtte have husdyr ville jeg nok prøve og gå til famillien eller vennerne og høre om jeg må bo ved dem et stykke tid og hvis ikke ville jeg bo på gaden for jeg vil ikke af med mine katte med hendvendelse til kærste så ham jeg har han har selv været med til at vælge kattene (han har haft nogle med hjem) men hvis jeg havde været singel og fandt mig en kærste måtte han finde sig i kattene for de er en del af mig og hvis man fjerner dem fra mit liv fjerner han også en del fra mig og mit hjerte...
    med angående til allergi ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre da mit hjerte er tabt til dyr og at vi har så mange....

• #6   19. mar 2006 vi har måtte sælge mine to katte fordi vi skulle flytte i billigeremog store bolig da vi skulle ha familie forøgelse...
    men ren økonomisk vil jeg os hellere selv undvære noget end mine katte skal undvære noget...
    hvad familien angår så vil de ALTID komme før dyrene...

• #7   19. mar 2006 Jeg vil hellere leve på fattigmandskost en måned, end at sælge min kat - jeg ville gøre hvad jeg kunne for at skrabe penge sammen. Har man ansvar for et dyr skal man oss passe det ordentligt smiley

En kæreste der ikke kan li mine katte? No way - jeg ville ikke kunne leve med en mand der ikke ku li dyr, så hellere finde en anden!

Skulle det ske at jeg får et barn engang som min kat ikke kan li, så må jeg desværre sige - synd for katten. Mine børn kan jeg jo da ikke sælge...
    Men det skulle være en sidste løsning at komme af med katten - ville gøre hvad jeg kunne, for at de kunne få det godt sammen smiley

• #8   19. mar 2006 hej sorry jeg spurgte * DenFrosneKælling * det skal jeg nok lade vær med en anden gang....

• #9   19. mar 2006 det kunne jeg jo ikke se.... og jeg ville jo bare være intresseret men som sagt med det svar skal jeg nok lade vær med at spørge dig igen om noget

• #10   19. mar 2006 nej jeg kunne ikke lige finde den og gad ikke tæske igennem dem alle...

• #11   19. mar 2006 så har jeg læst den.... og der er noget jeg ikke forstår men jeg vil ikke vade i det mere så nu ligger vi låg på det...

• #12   19. mar 2006 mig og min kæreste kigger efter lejlighed... det SKAL være et must at man må ha kat ellers blir det bare ikke den lejlighed.. så vil gøre "næsten" alt smiley

• #13   19. mar 2006 Jeg vil også gøre alt for mine misser, og har jo også måtte sende min nyeste kat på ferie, fordi den ældste kat skulle have ro... Flytter ikke hvis jeg ikke kan få katten med... Derfor jeg stadig bor hjemme, for Shiva vil jeg have med mig... Hun er min højt elskede mis! (er de alle nu, meeen) Er ikke kommet af med Shiva selvom hun ikke altid er lige sød ved gæster, og min lillesøster, men min lillesøster ved også godt at hun skal lade hende være! :o)

• #14   21. mar 2006 Hejsa

Kort sagt... ALT!

Med venlig hilsen
    Kat-ly

• #15   22. mar 2006 Jeg vil gøre næsten alt.

Hvis kæresten ikke ku lide katte: Han må smutte.

Hvis mit barn ikke kunne tåle katte, ja så ville jeg finde et godt, trygt og blivende hjem for katten.

Jeg selv har lidt allergi, men det afholder mig ikke fra at beholde mine katte.

Jeg står jo alligevel desværre og skal af med mine katte. De kan ikke vænne sig til at være 100% indekatte, efter de har smagt frihedens sødme som udekatte, så jeg er ved at finde nye gode hjem til dem begge.
    Kan mærke at de ikke har det godt med ikke at kunne komme ud, og der betyder mine kattes behov mere end mine.

Kommentér på:
Hvad er I villige til?

Annonce