Hvad er I villige til? Hvad er I villige til?
Hvor meget vil I gøre for jeres kat/katte?
Hvor går grænsen?
Nu tænker I sikkert, hvad mener hun.. hehe..
En lille forklaring.
Jeg tænker på, hvor meget er I villige til at gøre for jeres kat/katte, når I tænker på at flytte, får en kæreste, børn, mister jeres job osv.. Altså ting der har indvirkning på om i kan beholde jeres kat/katte eller ej.
I kan resikere ikke have råd til dem, få en kæreste der ikke kan lide dem, et barn som katten ikke kan lide og måske angriber hele tiden, I, jeres børn eller kæresten kan få allergi, I kan få en ny kat den gamle/de gamle ikke kan med osv.. Hvad vil I så gøre? Skille jer af med katten/kattene eller løse det på anden måde? Og hvor går grænsen mht hvad I gør? Er der noget der er værre end andet, eller nemmere at løse?
Det er selvfølgelig ikke for at være efter nogen som sælger deres katte eller nogen af dem der har nogen til salg i markedsannonerne, det er bare af ren nysgerrighed
Nogen ser jo deres katte som deres børn, mens andre kan være næsten ligeglade.. Dog tror jeg der er flest af dem der holder meget af deres katte herinde
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Hvis en af mine katte lider, og skal aflives for at slippe for lidelser, ville jeg ønske at jeg kunne tage dens lidelser over på mig, så den kunne få lov at leve godt!
De har ikke valgt mig, så de er mit ansvar, og skal behandles værdigt, og med meget stor respekt!
To bad for my boyfriend/husband, if he doesn´t like my cats/kittens! Off he goes!!! No questions about that - at all!
Cats rules forever!
Poteklem herfra.
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
jeg vil også gøre alt hvad der er muligt og hvis jeg en dag måtte flytte og kun kunne få en lejlighed hvor man ikke måtte have husdyr ville jeg nok prøve og gå til famillien eller vennerne og høre om jeg må bo ved dem et stykke tid og hvis ikke ville jeg bo på gaden for jeg vil ikke af med mine katte med hendvendelse til kærste så ham jeg har han har selv været med til at vælge kattene (han har haft nogle med hjem) men hvis jeg havde været singel og fandt mig en kærste måtte han finde sig i kattene for de er en del af mig og hvis man fjerner dem fra mit liv fjerner han også en del fra mig og mit hjerte...
med angående til allergi ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre da mit hjerte er tabt til dyr og at vi har så mange....
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
men ren økonomisk vil jeg os hellere selv undvære noget end mine katte skal undvære noget...
hvad familien angår så vil de ALTID komme før dyrene...
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
En kæreste der ikke kan li mine katte? No way - jeg ville ikke kunne leve med en mand der ikke ku li dyr, så hellere finde en anden!
Skulle det ske at jeg får et barn engang som min kat ikke kan li, så må jeg desværre sige - synd for katten. Mine børn kan jeg jo da ikke sælge...
Men det skulle være en sidste løsning at komme af med katten - ville gøre hvad jeg kunne, for at de kunne få det godt sammen
jul 2005
jul 2005
jul 2005
jul 2005
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 95
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 8 Emner: 5 Svar: 113
Kort sagt... ALT!
Med venlig hilsen
Kat-ly
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 172
Hvis kæresten ikke ku lide katte: Han må smutte.
Hvis mit barn ikke kunne tåle katte, ja så ville jeg finde et godt, trygt og blivende hjem for katten.
Jeg selv har lidt allergi, men det afholder mig ikke fra at beholde mine katte.
Jeg står jo alligevel desværre og skal af med mine katte. De kan ikke vænne sig til at være 100% indekatte, efter de har smagt frihedens sødme som udekatte, så jeg er ved at finde nye gode hjem til dem begge.
Kan mærke at de ikke har det godt med ikke at kunne komme ud, og der betyder mine kattes behov mere end mine.
Hvad er I villige til?