fremlysning hvor længe? {{forumTopicSubject}}
Ok spørgsmål..
d. 10 januar tog jeg en kat ind som havde rendt rundt herude sammen med en af mine andre katte i nogle dage..
Jeg fremlyste hende her, kattens værn, facebook, dyrenes beskyttelse, forsvundne dyr m.flere sider..Samt i diverse supermarkeder, dyrlæge med mere..
Endnu ingen ejer..
Nu er mit spørgsmål så hvor længe skal jeg fremlyse hende før jeg med nogenlunde god samvittighed kan sige at jeg beholder hende ( og få hende neutraliseret/chippet/vaccineret )...
Man knytter sig jo lidt til sådan en størrelse hehe..
Hun er så sød og kærlig..Og hun er blevet gode venner med mine andre katte og hunde..
Desuden tænkte jeg om nogen udfra billederne har en ide om hvad race hun kan være ( ren ell. blandet ? )..
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 514
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 5
Han er hverken chippet eller mærket, så jeg fulgte min dyrelæges råd herom at enten gav vi ham et godt hjem hos mulige nye ejere og var ærlig omkring hvordan hans situation har været eller at vi kunne beholde ham selv og velvidende at vi gjorde det rette med at fremlyse og med god samvittighed kan beholde ham.
Han er dømt Manse og trives godt hos os...
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 5 Emner: 64 Svar: 247
Lotte - Ja vi var ved dyrlægen samme dag og fik hende tjekket for chips og helbred - hun er ikke mærket..
hun var velplejet ( Hun elsker børsten og er tydeligvis vant til den ) havde lidt knuder under mave og forben samt var lidt tynd så havde været ude nogen tid før vi tog hende ind.
Derfor undrer det mig der stadig ingen henvendelser har været..
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Så den kan meget vel være "smidt ud" hjemmefra... desværre
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
fremlysning hvor længe?