{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat slikker og massere
  • #1   25. jan 2012 Mine to gør det samme... Ren nydelse og returneret kærlighed... smiley

• #2   25. jan 2012 oki tænkte nok det havde noget med det at gøre...
    han har bare aldrig gjort det...
    ikk før efter han blev opereret for blæresten...

• #3   25. jan 2012 Ja det er lidt specielt... Mine gør det også primært efter min kæreste er taget til Norge for at arbejde...

Tror de viser dig kærlighed og hengivenhed,hvilket samtidig kan berolige dem selv...

• #4   25. jan 2012 han nyder din tilværelse og når han kommer op i sengen til dig - redder han denne, for at ligge godt smiley

• #6   25. jan 2012 Hvad jeg har hørt er det tegn på tryghed og hygge smiley de massere os deres mor når de ligger og dier og det kommer derfra smiley min berta gør det os når vi går i seng sååå hyggeligt og Laura har det med at ligge på min hovedepude og slikker mit hår, godt man går i bad om morgenen smiley

• #8   26. jan 2012 oki det er da dejligt at vide at det er tegn på tryghed
    han er nemlig også begyndt at gøre det ved min søn når jeg har ham på weekend førhen stak han af når han kom...
    han begyndte især rigtig meget med det da han blev inde kat...
    han havde ellers været ude kat i ca 2 år...
    så flyttede vi et andet sted hen i byen og så har han ikk rigtig ville ud...
    jo en gang men der kom han hjem og var kommet til skade med hans bagben så ville han ikk ud mere...

• #9   11. feb 2012 Min hankat på 2 gør det også. Han putter sig ind til mig under dynen, ælter på mit bryst samtidig med han slikker mig og spinder højlydt - det er bare såå hyggeligt smiley
    Han har gjort det siden jeg fik ham (12 uger gammel), der ville han endda helst slikke mig på øjenlågene - lidt fjollet smiley

• #10   11. feb 2012 For et par dage siden vågnede jeg ved at Yatzy sad og æltede min skulder og spandt helt usandsynligt højt. Aner ikke hvad hun var blevet så puttesyg af, men hun skulle ihvertfald helt ned under dynen og ligge helt strukket ud op ad mig. Jeg fik ikke lov at sove mere, for hun spandt, æltede mig, suttede på min t-shirt og skulle bare have opmærksomhed. Jeg går ud fra at det er ren kærlighed og tryghed, det handler om:) og tamkatte er jo bare store killinger hele livet, så det er ret naturligt, at de beholder meget af deres killingeadfærd.

• #11   21. mar 2012 jeg nyder nu også at han gør det for det hjælper mig en del når jeg ikk har min søn hjemme til hverdag...
    han så også begyndt med at slikke eller nusse min armhule ikk helt rart...
    men når han har nusset et par gange så lægger han sig og putter under min arm og så ka jeg ellers pænt bare bli liggende...

Kommentér på:
min kat slikker og massere

Annonce