Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode regler vedr. katte
  • #1   20. jan 2012 Ej hvor skægt Michelle Garnier har jeg været til flere kurser med utroligt interesant smiley Hun er skide dygtig !

Lene og Høgerstedets skovkatte

• #2   20. jan 2012 dejligt link smiley

• #3   20. jan 2012 Tak for linket. Der stod nogle rigtig gode ting, jeg helt sikkert skal bruge for at gøre hverdagen lidt mere spændende for lille fisen smiley

• #4   20. jan 2012 Ja, synes det var rigtig interessant, så jeg ville lige dele det med alle jer katteglade mennesker smiley

• #5   20. jan 2012 Meget god læsning, men:

"Del kattens mad i mange portioner - på den måde kan du også kontrollere, hvor meget din kat spiser"

Øhh nå..? Ja jeg er nu tilhænger af at katten har mad stående fremme hele tiden. Af tørkost selvf.

• #6   20. jan 2012 "Fodrer du med tørfoder, skal din kat have 10 procent af sin vægt om dagen, fodrer du med vådfoder, skal den have noget mere, da vådfoder indeholder en hel del vand"

Der skal ikke bare "noget mere", men MEGET mere vådfoder end 10 % af kattens vægt til.

Ok, kan være jeg - med to overvægtige katte - skulle vare min mund, og fælge hendes anvisninger, men jeg bryder mig nu ikke om sådanne unuancerede foderanvisninger - har for tit set at katteejere tager vejledende fodermængde bogstaveligt uden hensyntagen til kattens behov (sultfølelse, foderstand).

(Kan en kat på 3 kilo forresten leve ordentligt af snolle 30 gram foder pr dag?! )

• #8   21. jan 2012 Gud ja ;-D, men så er 300 gram TØRfoder da alt for meget til sådan en bette kat. Så de 10% af kattens vægt passer nok mere med vådfoder.

• #10   21. jan 2012 Nej, hendes tørfoderberegning holder i hvert fald slet ikke, for en stor, fed kat som fx min Bjarne skulle så have 1 KILO tørfoder om dagen! :-O. 100 gram ville vist være mere passende til ham, hvis han kun fik tørfoder.

Men faktisk ville det vist passe udmærket med de godt 36 kilo vådfoder til dine tre misser pr md smiley

• #12   22. jan 2012 **Nåå så du mener ikke at Bjarne skal gufle 1 sølle kilo mad om dagen... Nu synes jeg du er kedelig ;)**

Synes godt om.
    Hilsen Bjarne smiley

Kommentér på:
Gode regler vedr. katte

Annonce