{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Kastrater og dominans... {{forumTopicSubject}}

Jeg har for ca 4 - 5 uger siden taget en lille killing til mig. Hun er pt. ca 10 - 11 uger gammel og er meget legesyg og ubekymret lige meget hvad der sker.

Og så har jeg to kastrater, den ene kan godt være lidt dominerende, også overfor dens mor. Den driller andre katte ved at løbe hen og "puffe" til dem med forpoterne og så vende om og løbe væk. Andre gange hopper han på dem, også hans bror, og bider dem i nakken og "humper" dem ;o/
Når man sidder med ham kan han også "humpe" tæppet hmm....

I går aftes begyndte han så at gå rundt efter den lille og mjave/brumme efter hende og så han hoppede på hende en enkelt gang. Min anden kastrat begyndte også at mjave på samme måde, men kiggede kun på hvad hun lavede. Her til morgen gør de det samme igen...

Og hun hopper rundt og er ligeglad.

Er det fordi hun er hunkat de gør det tror i? Eller fordi de ikke kan forstå hvad hun laver? Hun vil jo nok komme i løb engang her i foråret og så skal hun steriliseres, men regner ikke med at det sker sådan foreløbig med hendes alder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastrater og dominans...
  • #1   27. dec 2011 Hankattene er kastrerede som killinger så han må bare være mere "han" end han bør være...

De er 3,5 år gamle. Har ikke set dem opføre sig sådan før som de gør nu.

• #2   27. dec 2011 Altså selvom Elvis var kastreret, så kom "hankatten" op i ham igen, da Freddie voksede til og indtil 3 mdr. efter Freddie var kastreret.
    Så Freddie er altså også blevet "voldtaget" nogle gange.
    Jeg kan så give det lille råd, at Zylkéne hjalp på Elvis´ tilbøjeligheder og nu gør han det ikke mere og han får ikke længere Zylkéne.

Kommentér på:
Kastrater og dominans...

Annonce