{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Siamesere er bare så sjove... :0) {{forumTopicSubject}}

Pakkeleg's indpaknings helved med Fighter... 3-0 til fighter, 14 pakker pakket ind på ca 3 kvarter.... Hvis hans legetøj er pakket med ind i gaven er han selv uden om det... Desuden fik han også ædt et stykke tape og revet papir i stykker som så blev flået i tusind stykker og spredt rundt i hele stuen.. Og hvad kan man så lære af det?? Få butikkerne til og pakke lortet ind så længe man har en kat som Fighter...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Siamesere er bare så sjove... :0)
  • #1   23. dec 2011 Hehe mine siameser kan heller ikke dy sig når vi pakker gaver ind! det bedste er når der skal krølles gavebånd!! og så kan man ikke lade pakker ligge ubevogtet for de tygger i dem... glæder mig til at se hvad de siger til deres første jul og juletræ iaften! INGEN fine glaskugler på de nederste grene hehe. God jul

• #2   23. dec 2011 jeg kan være 200% sikker på at havde jeg et jule træ så sad fighter aller øverst og pillede alt jule pynt ned..... Han er ligesom en sæk lopper.. Han er i alt, på alt og inde i alt.....

• #3   23. dec 2011 Det er altså ikke kun siameser det gør sådan noget, har en huskat her som æder alt det gavebånd hun kan komme i nærheden af, og begge mine katte ligger sig inde i det gavepapir jeg skal bruge til at pakke gaver ind smiley Men det er nu lidt sødt alligevel smiley hihi

• #4   23. dec 2011 Tro mig - det er ikke kun Siamesere smiley
    Da jeg pakkede julegaverne ind tog det utrolig lang tid da Tøsen jo gerne ville hjælpe med at tage taben og smide den langt ind under sengen og hjælpe med at rive papiret i stykker samt at hænge fast i gavebåndet ! smiley
    - Så på en af gaverne er der altså og en hilsen fra min kat ! smiley

Det er første gang Tøsen skal holde juleaften, sååå glæder mig til at se hende når vi pakker gaverne ud smiley

• #5   23. dec 2011 jeg har opgivet at pakke gaver ind hjemme så jeg smutter et smut forbi min mor og gør det hihi

• #6   23. dec 2011 Min Cornish tdc.er helt håbløs når jeg skal pakke noget ind! Hvis jeg lige kigger væk et øjeblik har hun slæbt af sted med hele lortet. Møgkat. Det er ret træls, men også lidt charmerende;-)

• #7   23. dec 2011 *rex

• #8   23. dec 2011 Ja haha det er skam ikke kun siam'er der er så frække ;P
    Vores Hector gjorde det samme - og når så det var kedeligt så syntes han det var sjovt at pille ALLE klistre-stjernerne af pakkerne - ligge dem i en bunke og så rulle sig i dem så han lignede en juletræ! smiley Ja ja..

Kommentér på:
Siamesere er bare så sjove... :0)

Annonce