{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chokolade?
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #3   22. dec 2011 Hej Line

Nej katte kan desværre ikke tåle chokolade og bla. heller ikke disse fødevarer:

Alle former for løg (dvs. også hvidløg, porrer, purløg, forårsløg osv.), stærke krydderier, avocado, tomat, rosiner, vindruer, nødder, chokolade, alkohol, mælk, kaffe og koffeinholdig te samt alle former for svampe. Derud over har de ikke godt af for meget gærholdigt/hvidt brød, sukker og for meget salt.

Oplagres i kroppen og kan give Heinz Body Anæmi.
    Ændrer de røde blodlegemer, resulterer i blodmangel. Symptomer er diarré, opkast, nedstemthed, feber og mørk urin. smiley

• #4   22. dec 2011 okay, tak begge to, tror lige jeg vil holde lidt øje med ham

• #6   22. dec 2011 jo smiley

• #7   22. dec 2011 Så vidt jeg ved, skulle hvid chokolade ikke være så slemt, da kakaoindholdet er meget lavt :o)

• #8   22. dec 2011 nej, det mener jeg også jeg har hørt. men tak. Sylle har ikke rigtig vist nogen tegn på at have det dårligt, han sover bare ligesåmeget som han plejer ;D

• #9   22. dec 2011 Giver Therese ret smiley Ikke dermed at det er sundt, men ikke så farligt som mørk/lys chokolade smiley

• #10   7. jan 2012 nej, men der skete så ikke noget med ham, han er her da stadig ;p tæhæ

• #11   7. jan 2012 Chokolade er giftig for såvel hund som kat. Jeg ved dog ikke om hvid chokolade er bedre.

Vær dog også opmærksom på hvilke planter/blomster der købes til hjemmet. Nogle af dem er ekstremt giftige/dødelige for katte.

Her er nogle af dem:
    (link fjernet)

Kommentér på:
chokolade?

Annonce