Diarré fri i 2 døgn nu ! :D {{forumTopicSubject}}
Inden jeg rejste til KBH i torsdag var Tøsen kommet på noget medicin kur der skulle stoppe hendes diarré ..
Og sørme om min mor ikke sms'ede lørdag middag at hun siden fredag aften har haft normal afføring ! Hun er færdig med pro-kolin kuren, men skal lige gøre zoolac kuren færdig også og så have skånekost i en periode endnu for at få genopbygget hendes tarme selvfølgelig
Så da jeg kom hjem fra KBH i går aftes og så min lille prinsesse var det bare en lettelse ! Hun har haft diarré i ca 2 mdr ( og nej, overdriver IKKE ! ) .. Så det lille kræ må skimsa have slidt sine tarme godt og grundigt! .. Tjekkede hendes katte bakke her til morgen, og der lå sørme en fin lille "bæ" som ikke var total smattet og alt det der
Krydser så meget finger for at det holder ! Altså at diarréen holder sig langt væk fra hende !
Sikke en dyr omgang, men jeg var/er villig til at forsøge at få hende rask ligemeget hvad - Selvfølgelig ikke hvis dyrlægen havde rådet mig til at stoppe hendes liv nej, men så længe dyrlægen sagde grønt lys for hende og hun led ikke eller ændrede sin adfær, sååå
Et rodet, men ufattelig glad indslag herfra
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Diarré fri i 2 døgn nu ! :D