{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.906 visninger | Oprettet:

Katte der elsker hår? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vi bare lige høre om der andre af jer katteejere der også har katte der er helt vilde med ens hår, eller er det bare vores mis der har en mærkelig adfærd? Hehe

Det er vores killing på nu 16 uger elsker nemlig mit hår. Hver eneste nat kan jeg være sikker på at hun kommer og ælter mit hår, og det helt utroligt hvor længe hun kan få tiden til at gå med det. Hun spinder højt lydt når hun gør det og kører også hendes ansigt (stanger) op af mit. - Nærmest helt i trance er hun :b
Det ikke rigtig til at stå for, selvom det dog betyder hun har det med at vække mig om natten. Heldigvis så det ikke hver nat hun bliver ved og ved med at ælte, men ligger sig så til at sove i mit hår og op af mit hoved. Det startede kun med at være om natten, men nu kommer hun også gerne hvis hun ser jeg sætter mig i sofaen og hun ikke selv lige ligger og sover et andet sted.

Hun gør det ikke med min kæreste. Eller altså nu har han så heller ikke så meget hår, men generelt så er hun mest kælen med mig og opsøger og kæler ikke med ham som hun gør med mig.

Andre der oplever jeres katte gøre det? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte der elsker hår?
  • #2   28. nov 2011 Ja vores Selene er også helt vild med hår. Hun vasker altid vores når hun kan komme til det smiley

• #3   28. nov 2011 Har ikke det samme problem..
    Men du har fået svar af Susan. - jeg ville svare det samme smiley

- Min kat SKAL bare ligge oppe ved mit hoved og sove, ligemeget om jeg sidder i sofaen - så kommer hun "op på min skulder" næsten eller kravler hun ind til min hals.. Når jeg ligger i sengen - så putter hun sig helt oppe ved mit hoved og hvis jeg flytter mig længere op eller ned med mit hoved følger hun med smiley

• #4   28. nov 2011 Tak for jeres svar smiley Så det ikke kun min mis (men havde jeg nu heller ikke regnet med :b) og dejligt lige at få konkret svar på hvorfor..

Ser det dog ikke som et problem.. Det kun når hun vækker mig om natten det kan blive lidt irriterende, for ellers er det nu meget hyggeligt at putte med hende.

Haha Mette smiley Trille her bruger også kløerne men hiver nu ikke rigtig i det og tager det heller ikke rigtig i munden.. Det kun hvis hun lige samtidig f.eks får ramt nakken med kløerne at det kan gøre lidt ondt. Hehe

Kommentér på:
Katte der elsker hår?

Annonce