{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Michael V
Michael V
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Sky kat / nyt hjem - Hjælp tak {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.

vil høre jer til hvad i mener vi skal gøre.

Vi har 3 katte ( 2 han, hvor den ene er killing og den store er kastreret og så en enkelt hunkat.

Vores hun bliver jagtet rundt og kan sjældent får lov til at ligge i fred. kan sku ikke holde ud og se på det mere, og har tænkt måske at gå af med hende, så hun kan få lidt mere fred hvor hun også kan få lov til at komme ud.

Men problemet er at hun er meget sky overfor fremmede og da vi fik hende gik der ca. 3 uger til en måned før hun sådan rigtig begyndte at komme frem imens vi var oppe.

så synes da også det ville være synd hvis hun skal igennem det igen ved en ny ejer?

Så ideen om at hun får fred via sprøjten har også truffet mig, selvom det virkelig ville gøre ondt, da jeg virkelig holder meget af hende, men kun ønsker hendes bedste smiley

Hvad ville i mene vi skulle gøre? og undskylder "romanen" smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sky kat / nyt hjem - Hjælp tak
  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    apr 2011

#2   19. nov 2011 * Felis *

Det er også det jeg mener med sprøjten smiley

• Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    apr 2011

#3   19. nov 2011 Athenedora & prinsessen .

Ville være rigtig hårdt at skulle aflive hende, for hun er en fantastisk dejlig kat, men man ved jo aldrig, om man finder et godt hjem til hende.

Hun er jo en ret sky kat, når der er folk hun ikke kender, og finder man nu nogen, som desværre ikke lige forstår, at hun har brug for tid, så er jeg bare bange for at hun bliver kastebold smiley

• #4   19. nov 2011 Sådan en kat ville jeg nok give fred hos dyrlægen smiley Så lider hun i hvert fald ikke og hvis hun ikke trives hos jer, pga. de andre to, så ville det være mere humant at give hende fred smiley Ved godt det er en svær beslutning, men som du selv siger, så ender hun måske som kastebold og det er i hvert fald endnu mere synd for katten smiley Held og lykke med jeres beslutning smiley

• #11   20. nov 2011 Hvis en time out heller ikke er løsningen og alle er neutraliserede, så ville jeg nok i første omgang prøve RC Calm, Zylkene og Felliway.
    Aflivning må være sidste alternativ når alle andre muligheder er udtømte.
    Sådan en kat ville jeg i øvrigt ikke omplacere.

• #12   20. nov 2011 Altså hvis det havde været mig og mine katte havde jeg klart valgt at komme af med den lille for sidst ind først ud hvis man skal være kold og kontant !! Jeg har selv stået i problemet da jeg anskaffede mig en hankat killing sidste pr mener jeg det var han kunne heller ikke lade min hunkat være og hende kan jeg ikke forestille mig hos andre da hun er meget sær ! Tog så den tinge beslutning at komme af med killingen og det har jeg aldrig fortrudt ! Har nu fået en hunkat killing og der er intet problem overhovedet med min "gamle" hunkat og den nye andet end de lige hvæser lidt engang imellem smiley men overvej at komme af med den nye istedet for at aflive en rask kat smiley

Kommentér på:
Sky kat / nyt hjem - Hjælp tak

Annonce