Sky kat / nyt hjem - Hjælp tak {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens.
vil høre jer til hvad i mener vi skal gøre.
Vi har 3 katte ( 2 han, hvor den ene er killing og den store er kastreret og så en enkelt hunkat.
Vores hun bliver jagtet rundt og kan sjældent får lov til at ligge i fred. kan sku ikke holde ud og se på det mere, og har tænkt måske at gå af med hende, så hun kan få lidt mere fred hvor hun også kan få lov til at komme ud.
Men problemet er at hun er meget sky overfor fremmede og da vi fik hende gik der ca. 3 uger til en måned før hun sådan rigtig begyndte at komme frem imens vi var oppe.
så synes da også det ville være synd hvis hun skal igennem det igen ved en ny ejer?
Så ideen om at hun får fred via sprøjten har også truffet mig, selvom det virkelig ville gøre ondt, da jeg virkelig holder meget af hende, men kun ønsker hendes bedste
Hvad ville i mene vi skulle gøre? og undskylder "romanen"
apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det er også det jeg mener med sprøjten
apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ville være rigtig hårdt at skulle aflive hende, for hun er en fantastisk dejlig kat, men man ved jo aldrig, om man finder et godt hjem til hende.
Hun er jo en ret sky kat, når der er folk hun ikke kender, og finder man nu nogen, som desværre ikke lige forstår, at hun har brug for tid, så er jeg bare bange for at hun bliver kastebold
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Aflivning må være sidste alternativ når alle andre muligheder er udtømte.
Sådan en kat ville jeg i øvrigt ikke omplacere.
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
Sky kat / nyt hjem - Hjælp tak