I dag er det i dag! Kaizer flytter ind! {{forumTopicSubject}}
JUBIIIIIIIIIIIII!!!!!!
Jeg ville bare lige gøre jer opmærksom på, at i dag bliver jeg slave til en Kaizer!
Jeg glæder mig helt vildt!
Jeg har sommerfugle i maven, og jeg er helt rundt på gulvet! Har jeg husket det hele, er jeg klar til han flytter ind...
Gulv til loft kradsetræ er sat op - Tjek.
Skåle er gjort klar og skal bare fyldes op når han kommer - Tjek.
Der er legetøj - Tjek.
Kattebakken er sat frem, MED grus i - Tjek.
Har lånt transport kasse til jeg får invisteret i en selv - Tjek.
har en børste til at børste ham, hvis han vil - tjek.
Maden - tjek.
Har jeg glemt noget i forvirringen? Noget der skal sættes frem eller gøres klar til han kommer!?
Nårh ja... fik jeg sagt JUBIIIII!?!?!?!
Ih hvor jeg glæder mig!!!
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Det er altid så spændende at få sin lille nye misling hjem. Tror at du har styr på det hele, ud fra det du skriver. Og så som Camilla skriver, så tjek lige vinduerne:-) Held og lykke med ham:o)
sep 2008
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
dec 2006
Åhh hvor jeg kan mærke din glæde.. så fedt..
sep 2008
sep 2008
sep 2008
sep 2008
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Kan ikke se, du mangler noget
Ih altså hvor KAN jeg bare huske følelsen!
Tillykkeeeeee...
Vil være meget spændt på en opdatering omkring hvordan Kaizeren har taget situationen
jul 2009
Nu har jeg fået min baby hjem. Han har taget det MEGET pænt!
Jeg laver en update senere, når jeg har fundet min computer frem.
Men so far, så går det bare helt vildt godt. Han er gået i coma på sofaen.
jul 2009
Nå... Men Min veninde kørte mig ud til Christa og Flemming, og den første (udover Christa og hendes søn) som var og tage imod os, var Kaizer. SKØNT!
Efter en tår cola, og mig som fik stillet ALLE mine spørgsmål (har ondt af Christa engang i mellem - men hun tager det pænt hehe), var det tid til at komme hjemad igen.
Kaizer tog transportkassen som en prof... det gjorde ham egentligt ikk det store. Ude i bilen blev lågen ind til transportkassen ikke åbnet, for lillefisen placerede sig foran lågen, og så kunne slaven her ellers bare få lov til at nuller ham på hovedet.
Så længe jeg nulrede ham på hovedet med den ene hånd, og holdt ham i poten (som han stak ud af tremmerne) med den anden hånd og sang med på radio-sangene med min knap så musikalste stemme, så var der ingen problemer... hvis jeg stoppede med at synge, så begyndte han at pive.
Nå... men sikkert hjemme i lejligheden, listede han forsigtigt ud af transportkassen, kiggede sig lige lidt omkring, fik vist kattebakken, maden, vandet osv. og gik ellers bare lidt rundt og snusede.
Indtil jeg gik i køkkenet og begyndte at lave frokost til mig og min veninde... så satte Kaizer sig ud foran køleskabet og mijavede, som om, at NU kunne jeg altså godt tage og åbne for maden, for han skulle jo have!
Han er meget opmærksomheds søgene, og hvis jeg er ude af syne, så kalder han lige på mig.
Han spinder så snart jeg tager ham op, og han virker overhovedet ikke utryg ved det nye sted.
Da min veninde og jeg, satte os ved sofabordet for at spise frokost, smed han sig på sofaen (på MIN plads, så jeg måtte finde en anden) og der har han så ligget og boblet lige siden.
Jeg har på fornæmmelsen, at jeg har en aktiv kat senere i aften Men så pyt da... jeg skal nok lege med ham hele natten
Det eneste jeg lige sådan går og mangler, er at han går på kattebakken, så jeg ved han har fundet ud af hvor den er, og at han spiser lidt mad og får en smule at drikke - Bare lige så jeg er 100% sikker på han ved hvor tingene er.
Men i bund og i grund, så går det bare SÅ godt med flytningen... man skulle ikke tro at det var første gang han prøvede det! han er så rolig. -Dog kigger han lige på mig, med lidene øjne og giver et klagene miv, hvis jeg mosler for meget i sofaen. (så jeg prøver at lade være hehe)
YAAAAY! Jeg har fået min babyyy!!! *danser glædes dans*
apr 2011
Jeg nåede ikke at se Hector i bakken første gang før jeg drættede om at træthed, men han havde været der om natten, så mit gæt er at Kaizar sagtens ved hvor den står
jul 2009
Nu spiller vi bare computer.. eller... jeg prøver at indsætte billeder, og han går på tastaturet
jul 2009
Her er et par billeder efter han kom hjem. Og ellers er der skøøønne billeder i hans profil
apr 2011
jul 2009
det eneste der ikk er så sjovt... er når han får kravlet heeeelt op til loftet på kradsetræet... så mijauer han så ynkeligt for at få mig til at tage ham ned
jul 2009
Jeg er fuldstændig solgt... Christa og Flemming har givet mig den bedste kat!
Sikke et fantastisk temperament han har... Så rolig og ligetil!
Og så kan han få mig til alt, med de store blå øjne
apr 2011
jul 2009
apr 2011
jul 2009
dec 2006
jul 2009
Men det var ny ham der begyndte at lege kl halv 6 Hehe.
I dag er det i dag! Kaizer flytter ind!