Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytår med knald på!
  • #1   12. nov 2011 Sagtens... Min kan fx ikke lide høje lyde (men det arbejdes der på).
    Jeg har snakket med min private Dr. Dyr og jeg fik af vide at jeg skal søreg for at have alle de ting fremme som han er tryg ved og lade ham selv klare den derfra. Hvis han vil gemme sig under sofaen eller et andet sted så skal han have lov til det.
    Det er ikke en løsning at give en kat beroligende som hvis det havde været en hund.

• #2   12. nov 2011 Okay (; nu er jeg en glad og heldig hundeejer, da min hund er rent ud sagt skiide ligeglad med lydene og lysene (kigger lidt, men ellers ikk) og håber da hun kan smitte lidt af trygheden ved det, af på katten smiley

• #3   12. nov 2011 RC laver da det der mad "Calm" der skulle få dem til at slappe af hvis man ved de bliver nervøse ved sådan noget. Der er også feliway eller hvad det nu hedder kunne også være en mulighed

• #4   12. nov 2011 Nu er min erfaring stadig utrolig begrænset da jeg "kun" har haft min killing i lidt over en måned, men min logik siger mig at hvis katten er tryg ved hunden og de har det godt sammen, så kan det godt smitte lidt af på katten..

• #5   12. nov 2011 Thilde:
    Havde godt hørt om Feliway men vidste ikke at RC lavede noget særligt foder til det.
    Jeg tror dog jeg holder mig til at Smokey selv får lov til at styre det til Nytår. Jeg er alligevel hjemme hele natten uden fest og ballade, og da vi alligevel arbejder på at "trafiksikre" ham så må han jo ligesom kastes ud i nogle ting engang imellem, især fordi det er forberedelse til at han gerne skulle til udstilling næste år...

• #6   12. nov 2011 Thilde -> Noget mad de kan få året rundt eller bare inden nytår?

Helene -> okay tak, det håber jeg for alle parter smiley

• #7   12. nov 2011 Jeg tror det er noget man vil give dem et par uger eller dage før det går løs, men er ikke sikker. Er ikke noget jeg selv overvejer smiley

Jah det er også Hectors første nytår i år, men vi er heldigvis ikke hjemme i Odense, men hos mine forældre ude på landet, hvor vi har ham med, så det ikke er sindssygt med brag og bang smiley

• #8   12. nov 2011 nå okay, men tror bare vi klare det uden piller og special foder .. Hun skal vel bare vænnes til det smiley ha mulighed for et rart sted at ligge og med lukkede vinduer og gardiner smiley ..

• #9   12. nov 2011 Jah man skal jo lige se først om de overhovedet ser det som et problem smiley
    Jeg er ret sikker på at Hector ikke vil ænse det - der er alligevel rimelig mange lyde og folk med kanonslag på alle tidspunkter af året herinde hehe

• #10   12. nov 2011 ellers så findes der også zylkene både til hund og kat... og det hjælper smiley min skal med mig til belgien og bo og jeg har tænkt mig at give det til køreturen....ikke fordi han normalt er nervøs ved køreture men 10 timer i en bil er nu meget langt selv for en som er okay med at være med rundt. så dyrlægen har sagt at zylkene skulle berolige ham til den tur nok til at han burde sove det meste af vejen....og nej det er ikke bedøvelsesmiddel men beroligende middel der ikke kan overdoseres. smiley

• #12   13. nov 2011 Jeg plejer at lade døren være åben til kælderen hvor de kan gå ned hvor der er mørk og lidt mere roligt.
    Min gamle kat Tarzan var verdens roligste kat, bare ikke nytårsaften.. Han sad med hovedet i min armhule i flere timer, så der sad jeg fast.. Det var synd for ham..

• #14   13. nov 2011 musik på anlægget og rul gardinerne for.... vores vælger dog at sidde og kigge ud smiley men jeg tænker hav musik på osse i dagene op til for der er jo nogen som fyrer kanonslag af før nytår og er de først blevet bange tror jeg det er svært at lære dem at de ikke skal være det

Kommentér på:
Nytår med knald på!

Annonce