1.060 visninger
|
Oprettet:
Mini-Fis reder min dag ! :) {{forumTopicSubject}}
Min dag har ( indtil for kort tid siden ) virkelig bare været total øv! - Så har jeg sagt det pænt..
Nå men, jeg sidder så og ser lidt håndbold i fjernsynet, hvilket Tøsen finder mere end interessant.. Der er lige et lille hjørne hun kan sidde på foran fjernsynet - hvor hun selvfølgelig er hoppet op, hun forsøger så at fange spillerne når de løber frem og tilbage - og det er ikke bare 1, 2 eller 3 gange hun gør det, nej nej .. Det er sådan ca hele tiden..
Kan ikke lade være med at smile af hende!
- Mens jeg har skrevet et her fortsætter hun sørme med det !
Andre der har en/flere katte der har sat smil på jeres læber idag ?
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Det lyder nu også herligt
Mig og Tøsen sover næsten altid "middagslur" sammen, eller jeg slapper af og hun ligger som en lille hårbolle oven på min mave
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Men han fik mig virkelig til at skrald grine i dag:
Han har en fjerpind. Han har "den kedelige" ende i munden, så han kan se fjerene ud af øjenkrogen, og så løber han rundt og rundt og rundt (!!!) i cirkler efter de fjer. Haha.. Flot Hector.. måske tag den UD af munden så du kan nå dem!
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Det lyder nu også lidt tosset Men dejligt man kan grine af de kære dyr
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Og dejligt at de kan få en op med hovedet, på en rigtig øv-dag:o)
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Jo og så laver hun også yoga sammen med migxD hun prøver heldigvis ikke på selv at lave stillingerne, men hun følger med i alt, og sidder somme tider med lukkede øjne og svajer i takt til musikken. Hun falder altid helt ned, nå jeg sætter rolig musik på.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
De kære dyr!
Mini-Fis reder min dag ! :)