{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Et godt råd tak ! {{forumTopicSubject}}

Jeg søger godt råd til hvad jeg skal gøre !! Baby Berta vil helst have voksen foder og min hankat vil kun have killinge foder hvilket han så får da det nok ikke gør så meget ! Meen ved jo at der er en grund til at killinger skal have killinge foder så hvordan får jeg hende til at spise det andet ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt råd tak !
  • #1   8. nov 2011 Jeg er enig med Camilla, for SÅ stor forskel på foderet er der ikke smiley

I mange år spiste både mine killinger, fertile katte OG kastraterne killingefoder og ingen blev overvægtige af den grund.

• #2   8. nov 2011 Camilla og mega tak tror nu bare jeg blander lidt killinge foder i hans mad så han føler sig forkælet smiley

• #3   8. nov 2011 Hæ hæ sorry CamillE smiley

• #5   8. nov 2011 Lotte de har ikke mad stående fremme da min hankat ikke kan styre det smiley så de store får 3 gange og den lille får 5 gange om dagen smiley men er det ikke vigtigt hun får killinge foder ? Spørger fordi jeg har en fætter hvis hund (ved godt det ikke er en kat) helst ville have voksen foder og den dag i dag har han dårlig og meget ømme knogler de de vidst er vokset for hurtigt og ikke gået det den sku have pga det foder, han skal desværre aflives og vil jo ikke have at baby Berta lider samme skæbne smiley

• #6   8. nov 2011 Mine to killinger gider ikke spise killingefoder - de vil meget hellere spise min 1½ år gamle kats mad... Snakkede med nogle forskellige herinde plus dyrlægen, og de anbefalede at jeg bare gav dem den voksnes mad... Så nu får de alle 3 Royal Canin Indoor, fordi det er det eneste de vil spise smiley
    Og vil lige tilføje at de vokser fint, og er ifølge dyrlægen "perfekte" smiley

Kommentér på:
Et godt råd tak !

Annonce