{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Hvilke kattebøger kan i anbefale? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg kan godt lide at have masser af opslagsbøger (jeg læser meget), så jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke bøger i kloge mennesker kan anbefale at jeg har stående på hylden.

Ind til videre har jeg kig på følgende bøger:

- Forstå din kat bedre
- Gør din kat glad
- Katte - Illustreret opslagsværk
- Kattens Kropssprog - 100 signaler du skal forstå
- Politikens kattebog

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke kattebøger kan i anbefale?
  • #2   6. nov 2011 Hmm... Den tror jeg ikke at jeg har hørt om...

Hehe... Jeg læser mange forskellige ting, men jeg kan godt lide at det er "Good hard data" når det gælder fakta om fx. katte...
    Men altså, jeg vil da lige påpege at bogen "Gør din kat glad" da bestemt er ment til at man gør alt fra a-z for at katten er glad, dvs. leg inkluderet.

• #3   6. nov 2011 -Kattens vej til lykken
    -Førstehjælp for katte
    -Vor ven katten
    -Mere om katte...Desmond Morris
    -Kattehistorier....James Herriot
    -Yoga for katte
    -Forstå din kat

• #4   6. nov 2011 Eric:
    Tusind tak for en dejlig lang liste! Den vil jeg straks kigge på smiley

• #5   6. nov 2011 Bruce Fogle - "Hvis din kat kunne tale"
    Roger Tabor - "Forstå din kat bedre! - på 100 måder"
    Annette Staun - "Kattens pasning og pleje"

Disse 3 har jeg lige haft lånt på biblioteket og de kan anbefales smiley

• #6   6. nov 2011 Charlotte:
    Ja den første du skriver var faktisk den der fik mig til at gå på jagt efter bøger (SUPER julegaveønsker hehe...) Jeg var nemlig især interesseret i den... (min egen kat snakker nemlig rigtig megt i løbet af dagen hehe...)

• #7   6. nov 2011 ** Hvilke kattebøger kan i anbefale? **

Ikke ret mange smiley

Nogle af de værste kattebøger er skrevet af Bruce Fogle! "Hvis din kat kunne tale" er skandaløst elendig smiley

En af de bedre bøger Forstå din kat bedre - af Roger Tabor, har du allerede.

Udover den kan jeg (stort set kun) anbefale Kattens Adfærd - af Lene Houe.(2003).

Kattens Pasning og Pleje, synes jeg også er god (som opslagsbog til almindelige lidelser (fx er der fotos i af forskellige slags orm).

Men kattebøger har det med hurtigt at udgå fra forlaget... (jeg håber, at dette snart sker med Bruce Fogles bøger).

• #8   6. nov 2011 Tinka:
    Hvorfor synes du at Bruce Fogle's bøger er så dårlige? (nysgerrigt spørgsmål)

• #9   7. nov 2011 Prøv at skrive Bruce Fogle i søgefeltet, kig i trådene, så finder du mit svar.

• #10   7. nov 2011 super det vil jeg gøre iaften når jeg kommer hjem igen. Og tak!

Kommentér på:
Hvilke kattebøger kan i anbefale?

Annonce