{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.439 visninger | Oprettet:

kastret han kat strinter /: {{forumTopicSubject}}

Min kat Toolu er begyndt at strinte meget indenfor hvilket han ALDRIG har gjort før han er kastret og er 4 år .. der er ikke sket nogle forandringer her hjemme ..
så jeg ved virkelig ikke hvad der gør at han er begyndt på det /;

Nogle der har nogen ide om hvorfor / eller hvad jeg kan gøre??

- Trine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastret han kat strinter /:
  • #1   2. nov 2011 Hvilken alder blev han kastreret i? For jeg tænker at hvis det var efter han allerede var blevet kønsmoden kunne det måske være det?

• #2   2. nov 2011 han er blevet kastret da han var et 1/2 år

• #3   2. nov 2011 Hm, ja så tror jeg ikke det er derfor.
    Har der ikke været andre dyr på besøg bare?

• #4   2. nov 2011 nej det har der ikk /:
    de kan ikke komme ind , Jeg forstår det bare ikke /:

• #7   3. nov 2011 Der kan også godt være nogle ændringer som du ikke lige selv har bemærket, men som han har. Har han været mere alene end han plejer. For så kan han finde på at straffe dig, ved at markere. Har humøret været anderledes? Altså dit humør. Ny parfume osv. Prøv at se det med kattens øjne.. Det er ikke altid ændringer virker store for os, men katten ser måske anderledes på det:-)

• #8   3. nov 2011 Min kastrat begyndte på det, men det var tydligvis fordi der var en hankat i området som gik rundt udenfor.
    Det er en virkelig gusten hankat, han angriber ALLE, pisser over alt og har kostet dyrt i dyrlæge regninger...

• #11   3. nov 2011 Så lærte jeg også noget nyt. Har da godt set kastereret hankatte prøve at strinte, men troede faktisk ikke der kom noget ud... Hmm okay man lære noget nyt hver dag...

• #13   6. nov 2011 Min dyrlæge sagde engang, at hvis man ventede med at kastrere katten til den var voksen, så kunne de godt finde på at strinte, fordi at den kan have "lært" det inden, den blev snittet. Ved ikke om det er rigtigt, men det havde hun i hvert fald oplevet flere gange og det giver egentlig også rimelig god mening, nu jeg tænker over det:-) Endnu et godt argument, for tidlig neutralisering:-)

• #16   6. nov 2011 Der er jo altid undtagelser. men jeg tror nu på at det er rigtigt. Altså hvis man får kastreret en hankat fordi at den er begyndt at strinte. Hvis den først er begyndt er det i hvert fald svært at få den til at stoppe igen.

Felis> Som du skriver, så kan det jo stadig godt være fordi at dine katte først er blevet neutraliseret, som voksne at de pludselig begynder på det.

Kommentér på:
kastret han kat strinter /:

Annonce