{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

dyreværnssag i hobro apil 2010 {{forumTopicSubject}}

hej alle i dejlige katte ejere
jeg hentede for et års tid siden min lille bailey fra internatet tingskoven her i århus. han var blevet reddet fra en dyreværnssag i hobro. tjek dette link.

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2C3545389%2C2875%2C4

Bailey er blevet den dejligste lille missekat men af rent nysgerrighed ville jeg nu hører om der er nogen der ved hvad der er sket med hans smukke søskende har de fået et godt liv? måske er der endda nogle ejere til dem herinde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyreværnssag i hobro apil 2010
  • #2   1. nov 2011 Føj dog! Gudskelov at nogen kontaktede dyreværn, og at dyreværnet tog affære.
    Disse katte blev jo kørt til Sjælland, så din kat har åbenbart ikke været for heldig med hverken første eller anden ejer. Håber han må have et godt og trygt liv hos dig til sine dages ende.

• #3   1. nov 2011 Tinka: han har kun haft en udover mig altså dem som ikke kunne passe på ham... alle kattene blev sendt flere forskellige steder hen så de hurtigere ville komme ud i gode hjem... der kom vist nok 10 til århus...

og ja han bliver ved mig til sidste udånding... kan slet ikke undvære ham smiley

• #4   1. nov 2011 Dejligt at høre smiley

• #5   2. nov 2011 hvor er det forfærdeligt. føj for fanden da. håber også de andre katte fik et godt hjem.

Kommentér på:
dyreværnssag i hobro apil 2010

Annonce