720 visninger
|
Oprettet:
kostede 600 at være pyller {{forumTopicSubject}}
vi har 16 dg gamle killinger,de åbnede øjne for 3 dg siden .det er jo fint nok.men ved 2 af dem lukker det ene sig igen ,vi renser det med saltvand fra apoteket og så er det åbent igen øjnene hverken løber eller noget ,men os i tlf til ålborgdyrhospital.en meget flink dyrlæge siger de er jo flade og har lige fået øjne ,se det an nogen dage.men nej nej mor pyller her tar til dyrlæge og der er intet galt.men fik så tjekket og de er superfine og ved godt huld og alt er som det skal være
sep 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 44 Svar: 109
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Jeg synes der er mange herinde der er for hurtige på aftrækkeren. Og straks tror det værste. Lige i dit tilfælde kan jeg godt forstå dig når de nu havde åbnet øjnene en gang.
Men jeg synes tit at det bliver overdramatiseret. Hvis der er en der ser sin kat ryste på hovedet og vifte med øerne så er det straks en nerologisk fejl. Eller at folk ringer til deres dyrelæge, fordi katten har nyst, men ellers er præcis som den plejer. Jeg synes bare, at det er ærgeligt, fordi katten nyder jo ikke at blive slæbt frem ei tilbage.
Håber i forstår hvad jeg mener, og at det ikke er i en ond mening jeg skriver det her.
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
kostede 600 at være pyller