883 visninger
|
Oprettet:
¨ØV ØV ØV...Molly har ikke været hjemme i 3 dage {{forumTopicSubject}}
Vores lille Molly har ikke været hjemme i 3 dage, det ligner ikke molly at blive væk da hun elsker at blive nusset og kommer gerne ind et par gange om dagen for at se om der skulle falde noget mad af inden man rander ud igen. Mollys mor gjore det samme lige pludselig en kom hun bare ikke hjem mere det er nu et ½ år siden, så jeg håber bare at molly kommer hjem igen det er den uvished der går en lidt på. men vi krydser finger og håber at molly kommer igen.
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 35 Svar: 115
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Jeg forstår godt, at du er ked af det!
Vi tænker på dig og krydser fingrer for,
at hun snart kommer hjem igen, hvor hun hører til.
Knus fra os.
sep 2005
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
Håber at hun snart kommer tilbage ellers er det bare ud at lede og hange seddler op..
Held og lykke
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 23
Det har jod også prøvet med min anden kat er hedder emma. Hun var ikke hjemme i nogle dage, måske mere endu. Min far kører så en dag ude på en vej, jvor der ligger en kat der ligner emma rigtig meget. Han troede det var hende, og vi begravede hende...
Næste aften så jeg så emma sidde ude i gangen, og vi blev så glade alle sammen. Og så kom der nogle og hentede katten som vi havde begravet...
Håber hun snart kommer hjem
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 50
men min Futte var også væk en dag for meget, efter fem dage satte jeg billeder op.. samme aften fik jeg af vide han var blevet kørt ned... så måske burde du komme ud og kigge...
sep 2005
¨ØV ØV ØV...Molly har ikke været hjemme i 3 dage