{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

HJÆLP sætte voksne katte sammen ?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vi har to stereliseret hunkatte på henholdsvis 9½ og 7 år. Nu har vi så fået en kastereret hankat på 4 år for ca. 2 mdr. siden, det gået rigtig god med hankatten, han stor trives ude hos os på landet, men det gør vores hunkatte ikke. De er rigtig bange for ham !!
Den ene af vores hunkatte er en vildkat som er flyttet ind i vores hus sammen med os da vi overtog det for små 9 år siden, hun er stadig lidt sky, den anden er hendes killing.
Kattene spiser på loftet og har en kattebakke deroppe også, da vi også har to store hunde, men siden Mulle, som hankatten hedder, flyttede ud til os har de ikke været på loftet. Jeg har sat mad til den på en spisebordstol og en kattebakke nedenunder også. For ca. 2 uger siden er den yngste kat begyndt at tisse i hundenes kurve / tæpper, hvilket hun aldrig har gjort. Hun plejer at gå til døren og gå ud og gøre det hun nu skal eller gå i kattebakken på loftet, men hun vil ikke ud og det vil den anden kat heller ikke, men hun gå i bakken.
Mulle jagter ikke hunkattene for at slås, han løber dem i møde når han ser dem, men det virker ikke voldsomt på nogen måder.
Kommer det til at fungerer, hvordan kan jeg få hende i bakken, eller er jeg nød til at kaste håndklædet i ringen og finde et nyt hjem til Mulle ????
Med venlig hilsen
Helle Frandsen

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HJÆLP sætte voksne katte sammen ??

Annonce