1.185 visninger
|
Oprettet:
Kender du en god opdrætter af Hellig Birma ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Nu har jeg kigget lidt på nettet men er ikke expert i det *GG*
Jeg overvejer at købe en hellig birma. Det skal være en brunmasket pige (Med tavle men kun til kæl og nus)
Jeg ville høre om der var nogen der kendte nogle gode opdrættere? altså jeg har kigget på killingelisten.
Der er så mange der sælger birmaer og vil gerne være sikker på den kommer fra et rigtig kærligt og godt hjem.
Nogle der kan anbefale en god opdrætter?????
Skal helst ikke være i jylland eller fyn *GG* Jeg bor selv i gentofte.
Håber der er nogen der har købt en rigtig dejlig birma og varmt kan anbefale den opdrætter
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 155
okt 2005
okt 2005
okt 2005
okt 2005
ups britte = Britta
okt 2005
apr 2005
Følger: 57 Følgere: 55 Katte: 12 Emner: 192 Svar: 597
jan 2006
Følger: 52 Følgere: 56 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 436
Ja, alle opdratter der er medlem af birma klubben er gode! jeg skal også til at værer opdrætter nu og min lille brunmasket pige skal parres i April med en lilla masket han kat fra lucky look, så hvis alt går vel har vi killinger i Juli. Med stamtavle osv. Hvis du ikke har fundet din perfekte killing før den tid kan du jo altid kigge forbi.
Knus Josefine, Gianna og Fergus.
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 5 Svar: 2
Jeg har selv Hellig Birmaer. Kan desværre ikke anbefale min opdrætter, da hun er stoppet med at opdrætte. Ellers vil jeg råde dig til at kontakte en eller flere opdrættere, og spørge om du må komme på besøg og hilse på.
Ligner opdrætterens måde at holde kat på den måde du selv har tænkt dig, så er du et skridt på vejen. Forestil dig at du skulle af med din kat, ville du så betro opdrætteren din kat ? Hvis du ikke kan svare ja til det spørgsmål, så kig videre hos andre opdrættere der holder katte på en måde du synes om.
Held og lykke med din søgen
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Svar: 4
Kender du en god opdrætter af Hellig Birma ?