{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

ALTSÅ - dumme Moar ....... :-) {{forumTopicSubject}}

Så sidder man der, lige så stolt da hun kommer med morgen maden - glædede mig, for med sytråd alle steder på nummeren, bliver man jo lidt forkælet, som det jo passer sig ...... smiley
Hun når lige at sætte skålen, men da jeg kaster numsen efter hende, for det klør jo - så hiver hun maden op igen, og skælder ud .......
EJ - HELT ÆRLIGT moar ......
Nu har jeg kæmpet hele natten for at få den S.... krave af, og så lidt længere tid på at pille de dumme sytråde ud - jamen moar ..... DET KLØR !!!!!
Så forsvandt hun, og kom tilbage med den væmmelige kasse, og smut, ind med mig og ud og køre ......
MIAUU MOAR ..... Jeg gider ikk køre (slet ikk hvis vi skal over til dyrlægen igen)
Men gæt hvad ..... selvfølgelig skal vi da derover, gad vide om de aldrig opdager at jeg ikk kan li at være der....
Fik taget en af de dumme plastik ting ud, og nøj hvor det kløede dejligt, men AV .........
Hvad pokker skyder du nu metal tingester i min numme ........
Nu vil jeg altså gerne hjem.......... !

Endelig kom vi hjem, dyrlægen strammede den der dumme krave lidt ekstra - så man næsten ikk kan trække vejret - men hjem kom jeg, og yes - forloren hare og rejer ......
(se bare, de ved jo godt at jeg har fortjent det)

Hilsen Mynne ......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALTSÅ - dumme Moar ....... :-)
  • #1   16. sep 2011 Haha den var ellers god smiley

Heldigvis holdte vores sig fra tråden efter hendes sterellission, men vi måtte dog alligevel et smut til dyrlægen, da der var kommet knuder, men hun tog det vidst lidt ligesom din pige smiley

Kommentér på:
ALTSÅ - dumme Moar ....... :-)

Annonce