Nu flytter han ind! {{forumTopicSubject}}
For 11dage siden skrev jeg dette indlæg: http://kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=92096
Jeg fik en masse forskellige inputs og de har hjulpet mig rigtig meget, så det vil jeg gerne sige tak for!
Jeg har gået og spekuleret rigtig meget, og overvejet det hele fra ende til anden - og tilbage igen... Og nu er beslutningen truffet!
Fat Louie aka Lynet McQueen flytter ind hos mig snarest muligt!
Til at starte med kommer han på prøve - mens der krydses fingre for at han kommer til at trives her hos mig! Min kammerat (som jeg overtager Louie fra) har været så fantastisk sød at give mig alt med til den store sum af 0kr! Så jeg får et lille kradsetræ, kattebakke, kattegrus (som jeg nok vil forsøge at skifte ud med træpiller - igen tak for de mange gode råd), foder, foder- og vandskåle og en ormekur som han også har
Det eneste jeg lige går og venter på er en sød lille huleagtig transporttaske og dette fantastiske kradsetræ (igen tak for hjælpen folkens) http://www.cen-maine-coon.dk/3618556 Modellen: TKR005
Derudover så skal det store fjernsyn lige smides hjem til mine forældre så der lige netop kan blive plads til luksus-kradsetræet
Så nu er det næsten bare at gå og vente og finde en passende dag at hente den lille fyr! Håber jeg kan nå det i næste uge, da jeg har 4 hele fridage til at byde ham velkommen til Århus
Igen - tusind tak folkens! Jeres hjælp har været uvurderlig!
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 23
Skal nok skynde mig at oprette ham herinde når han ankommer så I kan få ham at se
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 120
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Jeg ventede 1 måned på at killingerne blev født, og så endnu 13 uger på at hente vidunderet! Ej ej ej.. Talte ned HVER dag. :-))
Tillykke, og ja opret ham gerne og skriv lidt om hvordan det går :-))
aug 2011
apr 2011
aug 2011
apr 2011
Vi gjorde det her:
Vores transportkasse står en bestemt sted i gangen og så stillede vi ham der og åbnede så han selv kunne komme ud. Han kom ud efter 10 sekunder max og gik lidt rundt og snuste. Så gemte han sig inde under sengen og efter et par timer ku vi få ham ud med legepind :-))
Hans skidehus stod på badeværelset - den viste vi ham næsten lige med det samme, og det samme med mad/vand skålene der stod i køkkenet/stuen, og vi viste ham hans lækre hængekøje i hans kradsetræ. Og så ku han selv tage den derfra :-)) Han gik og kaldte lidt hele natten, men dagen efter var der intet, og han opførte sig som om han havde boet der i flere måneder. :-))
Vores lejlighed er næsten godt 56 kvm.
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Jeg glæder mig til at se vidunderet
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Vi valgte at købe et billigt og lille tæppe som jeg afleverede hos dem i deres første hjem 2 uger inden vi skulle hente dem. At de så var skide-ligeglade med det da de så kom hjem til os er anden snak. men det trick kan man benytte. Vi stilte en skål foder ved transportkassen. Vi valgte at have det hele samlet, kattetræ (som osse er et stort luksustræ, der lavede et stort hul i budgettet), sågar kattebakken (blev hurtigt flyttet igen) blev stilt der sammen med transportkassen. Så kunne de nemt finde det hele. Vi åbnede osse bare transportkassen og lod dem så selv bestemme farten. de kom ud med det samme og gik direkte i madskålen.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
aug 2011
Håber virkelig at det kan arrangeres således, at han kan komme med herned allerede på torsdag, for jeg kan snart ikke vente mere - og så er det meget atypisk at jeg absolut intet skal i 4 hele dage De er perfekte til at byde ham velkommen!!
Nu flytter han ind!