{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

tina p
tina p
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

sutter på dynen {{forumTopicSubject}}

jeg har en lille killing som er blevet forladt af hans mor, og man kan mærke på ham at det var meget tidelig at hun gjord det. han skulle være 14 uger da jeg overtog ham men det tror jeg ikke han har været.

han spiser selv og bruger pænt bakken... men.. han sutter på mit sengetøj, jeg vil jo gerne gøre et eller ande for at hjælpe ham, men hvad? han har en lille bamse han putter med, men alligevel, så bruger han dyne

han er ellers sød og kælen, og min datte på elsker ham over alt på jorden, de kan enda finde på at sove sammen. nogle der har prøvet at få en kat som gjorde det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sutter på dynen
  • #1   23. aug 2011 Min han-kat sutter meget på mine øreflipper når han vil nusse, og generelt bare på min hud ..
    Tror bare han gør det pga. trygheden i det smiley

• tina p
    tina p Tilmeldt:
    aug 2011

#2   23. aug 2011 min gør det kun på dynene, har godt høre at det kan finde på at sutte på øre. min datter har enda lånt han sin sut smiley

• #3   23. aug 2011 det kan tyde på at han ikke har fået dækket sit suttebehov, har haft et par katte der gjorde det, men de var ikke så gamle, så dem fik jeg stoppet, ved at lade dem få sutteflaske et stykke tid, men kan godt se at det er hasn for gammel til.

• #4   23. aug 2011 Tror nu altså bare min gør det for hyggens skyld, for at føle nærvær smiley
    Han gør det kun på mig og ikke min kæreste..
    En rigtig lille puttetrold ..

• #5   23. aug 2011 Min hun sutter øreflipper og indimellem sætter hun også lige tænderne i:=) Det kilder forfærdeligt!

Jeg har dog ofte haft en for mange år siden der suttede på mit tøj, mener aldrig hun holdt op med det faktisk.

• tina p
    tina p Tilmeldt:
    aug 2011

#6   23. aug 2011 kan man gøre noget for ham?? syntes at det er synd for ham

• #7   23. aug 2011 Hvorfor synes du det er synd?

• tina p
    tina p Tilmeldt:
    aug 2011

#8   23. aug 2011 jo at han ligger der og sutter på dynen

• #9   23. aug 2011 Det gør han vel ikke konstant? smiley

• #11   23. aug 2011 jeg havde en gang en kat der var kommet for tidlig fra sin mor. Hun lå ved mig hver evig eneste nat og suttede på mit nattøj selv da hun var 6 år gammel og så desværre blev kørt ned. jeg syntes det var utrolig hyggelig, undtagen når hun æltede for meget med klørerne smiley

det er ikke normal opførsel, men der er ingen grund til at ikke lade dem gøre det, de nyder det jo tydeligvis. smiley

• tina p
    tina p Tilmeldt:
    aug 2011

#12   9. sep 2011 min datter er 2 år, hun har endda prøvet at give ham en flaske, som han more sig meget med.

efter jeg har læst de forskellige indlæg herinde, så er jeg mere tryk ved det, og er begyndt at tag der mere rolig når han gør det, og nyder ham bare endnu mere

Kommentér på:
sutter på dynen

Annonce