1.855 visninger
|
Oprettet:
neutraliseret foder til mco killing? {{forumTopicSubject}}
hej.
skal til at købe en maine coon killing på 12uger med stamtavl, og jeg ville få den neutraliseret fra ejeren. Men min dyre læge siger at det er ikke godt at neutralisere en maine coon før den er 1,5år fordi den har bedst af at spise royal canin til killinger så den kan vokse godt, og det kan den ikke få fordi den ville blive for tyk og den ville få problemer med nyre der royal canin indholder noget som neutraliseret kat ikke må få, kan ikke huske hvad han sagde det hedder.
passer det? hvad giver i jeres neutraliseret maine coon killing?
ville jo helst have jeg får en stor maine coon, så den skal få det bedste fodre og vækst.
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
EN MCO vokser længe - et godt voksenfoder burde være godt:-) fx Feline Porta 21 http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-fp.htm
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
dkkorat: det fodre du skriver er jo til voksen kat, er du sikker på det er nok til en maine coon kan vokse godt på??
synes det er total forvirrende det her. nogen som bare giver royal canin 36 til deres neutraliseret maine coon killing?
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
aug 2007
så i mener at jeg bare skal give den royal canin uden jeg skal være bange for den bliver syg?
hvis i synes det og i er sikker jamen så gøre jeg det.
lig en ting mere, hvor lang tid ville i give en maine coon killing fodre? nogen siger 1år andre 2år
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
og det trives han fint på han vokser og er i nu ikke blevet tyk
han begyndte at blive lidt tyg og der få begyndte jeg at give ham halv af vær :o)
aug 2007
michele: så vil jeg starte med at give den killinge fodre og hvis den begynder at blive tyk så får den halv killing og halv voksen.
sjovt nok har jeg faktisk aldrig set en tyk maine coon, synes altid maine coon er en stor og slank kat.
dec 2004
Jeg kender en del MCO killinger, der vokser op på voksenfoder fra Feline Porta 21 - der er også en version til killinger og hunkatte Mange vælger at supplere med råt kød og vådfoder.
Hvor stor katten ender med at blive, er ligeså meget genetik som foder.
dec 2004
Jeg kan også fortælle, at Mysterycoons MCO, som har den webshop med Feline Porta 21, som jeg linker til, selv opdrætter MCO og bruger foderet til sine katte, som bestemt ikke kan siges at være små
aug 2007
hvad er godt mad man kan lave til sin killing? er kogte rejer godt. fordi hvis man kan give dem kød, så ville jeg også selv give dem det.
dec 2004
aug 2007
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 54 Svar: 333
Royal Canin Maine Coon kitten 36
Bland evt kitten med steriliseret
aug 2007
vil starte med at give den kun royal canin 36 og hvis den bliver for tyk blander jeg så med voksen fodre.
nogen der ved hvor lang tid en maine coon skal have killing fodre? er det 1 år eller 2år?
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 85
aug 2007
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 54 Svar: 333
Det ville jeg vælge.
Forresten kan du købe det til knap 500kr hos zooplus.de inkl fragt. (alt RCs foder er billigere der) kitten i 10 kg koster 560,- herhjemme
neutraliseret foder til mco killing?