{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Problem med Chivaz og Zuma! {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg jo fået min lille Chivaz hjem! Var i Skive, hos Karina, og hente ham igår og nej hvor er han dejlig! Smukkere end man kunne ønske sig!!
Problemet er sådan set ikke Chivaz! Han er rigtig sød og er allerede med glad og kælen! Men Zuma!! Ja han er bare blevet en sur rappenskralde for at sige det mildt... Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre! Chivaz vil gerne snakke med ham og søger kontakt stille og rolig men Zuma hvæser og hvæser og går efter Chivaz når han så bare går! Zuna hvæser også af os og går faktisk bare og hvæser selvom der ikke er nogen i nærheden! Hvorfor blir han så sur? Jeg troede da han ville blive lykkelig for at få en legekammerat men nej sådan ser det ikke ud! Jeg aner virkelig ikke mine levende råd!
Skal Zuma bare vende sig til Chivaz?? Og i så fald, hvor langtid går der så før han acceptere ham?
Jeg er da ked af at det ikke er gået bedre og jeg vil da nødigt af med nogle af dem igen! Chivaz er simpelhent alt hvad jeg kunne ønske mig og Zuma er lige efter min kærestes smag så at skille dem ad igen er ikke en løsning for os!
Er der nogen der har et godt råd? Har virkelig brug for det!

På forhånd tak!

Knus Lea!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med Chivaz og Zuma!
  • #2   3. mar 2006 MB. - Ja jeg håber det! Havde ikke regnet med at han ville blive så sur!

TheFrozenBitch - Jeg aner ikke hvad du snakker om! Kan du uddybe? Hvad gør den?

Marianne H - Ja jeg kan godt se det... Blev bare så overrasket...

Nej men så må jeg jo give dem lidt tid men hvordan skal jeg fordele min tid mellem dem? Zuma skal jo ikke føle sig mindre elsket bare fordi Chivaz er her! Jeg er jo nok lidt mere hos Chivaz men så er min kæreste så tilgengæld sammen med Zuma! Er det en okei fordeling! Zuma kommer i kke til at hade mig vel?

• #3   3. mar 2006 Ja det er jo lidt forsent at følge de første af de råd meen vi venter og venter!!

• #5   3. mar 2006 Kennet J - Okay det er dejligt at høre! Hvor langtid gik der før de accepterede hinanden?

• #7   3. mar 2006 okay... Det er dejlig at høre.. Så går det jo nok! Det er da bare lidt træls!

• #9   3. mar 2006 TheFrozenBitch - Ja sådan en må vi lige se om vi kan få fat i... Håber da at det kan hjælpe lidt på det! Det er da altid noget at Chivaz i det minste er venlig indstillet overfor Zuma!

• #11   3. mar 2006 Hvem er Zuma mest knyttet til? Dig eller din kæreste?

• #12   3. mar 2006 ved min søster tog det hunkatten lidt tid at nu skulle der være en hankat i huset...der gik ca. 1 dag

• #13   3. mar 2006 Grunden til at jeg spørger om hvem katten er mest knyttet til, er fordi jeg har ladt mig fortælle, at når man får en ny kat, så kan den gamle meget hurtigt føle sig udenfor. Derfor skal man give den gamle næsten al opmærksomheden, så den føler sig tryg og rolig..
    Ellers vil den føle sig truet af den nye kat, og derfor være meget efter den.
    Derfor skal den af jer Zuma har knyttet sig mest til, næsten ikke snakke med den nye kat. Den person skal koncentrere sig om at gøre Zuma tilfreds og nusse, kæle, tale opmuntrende til osv.
    Det skal skam nok gå med de to!! Bare rolig.

• #14   3. mar 2006 Camilla G - Det er netop Martin ( min kæreste ) han har mest med, så det passer jo meget godt så!

Karina C - Ja jeg ved godt at jeg måske bare er lidt parnoid... Rart at høre lidt beroligende!

Tigeren - Dejligt at høre! Håber heller ikke at det tager for langtid det her! Man er jo hele tiden på dupperne...

Tusind tak for svarende! Jeg er lidt mere rolig nu... Udover lige Zuma er Chivaz faldet rigtig godt til og han har allerede stor tillid til os begge... Zuma slapper allerede lidt mere af og Chivaz er begyndt at "gi igen" når Zuma går til ham... Så det er godt nok!!

• #15   3. mar 2006 Bare rolig Lea.. Det skal nok kommer, de skal bare have tid til at lære hinanden at kende.. Dengang Ikaros flyttede ind hos os var Ally også meget sur.. Men der gik 4-5 dage hvor hun var sur og pludselig en morgen da vi vågnede lå de begge i sofaen og sov ved siden af hinanden.. Det skal nok komme..

Kommentér på:
Problem med Chivaz og Zuma!

Annonce