{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Killing fjernet for tidligt {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har en killing på 8 uger som helt klart er blevet fjernet for tidligt, det skal lige nævnes at jeg ikke kendte til lovgivningen og har aftalt med den gamle ejer at han kommer tilbage til sin mismor indtil han er mindst 12 uger. Nu er min bekymring bare om moderen vil tage ham tilbage? Nogle der har erfaringer med dette? Jeg ville ønske jeg havde kendt til alle problemerne og lovgivningen, så ville jeg ikke have taget imod ham. Jeg er rigtig bekymret for ham. For han er en dejlig kat.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing fjernet for tidligt
  • #1   13. aug 2011 godt at høre at han kommer tilbage igen :)) Som jeg skrev, så lød det bestemt ikke som om han var klar, så det er han forhåbentlig om 4 uger smiley
    Hvor længe har du haft ham? hvis der ikke er gået særlig lang tid, så vil jeg ikke tro det burde være et problem smiley

• #2   13. aug 2011 Har haft ham siden onsdag aften. Så onsdag fra klokken 21 til imorgen klokken 14.. Jeg håber virkelig ikke det bliver en problem. Jeg vil kun det bedste for ham.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #4   13. aug 2011 line ....Hvor er det dejligt, det er jeg rigtig glad for at høre, så kan det lille pus få en god opvækst hos missemor. :-)))

• #5   13. aug 2011 Det bliver nok ikke nemt at aflevere ham for han er virkelig skøn. Men alt ser piberi og ælteri og anstrenge de træn til opmærksomhed hele tiden, selv når han skal på toilettet mijaver han indtil jeg kommer ud til ham. Det er ikke godt for hverken ham eller mig.. Er bare nervøs for moderen ikke vil tage ham tilbage . Ejeren sagde at moderen allerede var begyndt at afvise dem og at moderen meget gerne ville ud og egentlig ikke var så meget sammen med ungerne. Så mit næste spørgsmål er; hvad vil i råde mig til hvis han om 4-5 uger stadig er sådan her fordi moderen ikke ville tage sig af ham?

• #6   13. aug 2011 Tro mig, det bliver ikke noget problem.
    Mormis vil sikkert starte med at vaske ham godt og grundigt og så får han en mælketår.

• #7   13. aug 2011 Han lærer både af sin mor, også af afvisning, og af sine søskende.

Du burde tage to killinger

• #8   13. aug 2011 Moderen fødte kun 3 killinger. Og jeg har simpelthen ikke plads til to killinger her hjemme.. Desværre.. Håber bare ikke han bliver afvist hverken af mor eller søstende. Lige nu sidder han på min ryg med hovedet på min skulder og slikker mig på halsen og kigger med hvad jeg skriver smiley

• #9   13. aug 2011 Hvad angår plads, kan du sagtens have to.
    Når vi tænker på plads er det i gulv-kv.meter, men kattene har meget mere plads, da de også har alle møblerne + mange gange også et klatrestativ.

Jeg vil til enhver tid foretrække to killinger på lidt plads frem for kun én killing på megen plads.

Tænk også på, at du kan være væk hjemmefra med god samvittighed, for to har hinanden at lege og putte, og så vil du få en masse sjove oplevelser ved at se to tonse rundt efter hinanden.

• #10   13. aug 2011 Jeg er studerende og bor på 25 km2 så det er både pladsen der er kneben og det er jo også en del dyrere med to.. Jeg havde en kat da jeg var lille. Den havde ingen lege kammerater men klarede det helt fint og blev 18 gammel..

• #12   13. aug 2011 Jeg er hjemme ved den 4 af ugens 7 dage og de tre dage jeg er i skole drejer det sig om 4 timer maks ..

• #13   13. aug 2011 Den gamle ejer mener han er sådan fordi han endnu ikke har vænnet sig til sit nye hjem og til mig. Kan det være en grund til han er sådan?

• #15   13. aug 2011 Er glad for i er enige og jeg tager den rigtige beslutning. Håber virkelig han får det nemmere. Han piber når han skal på toilettet. Så står han og kigger på kattebakken indtil jeg kommer . Så går han ind og afleverer hvad han nu skal.. Er det også fordi han er kommer for tidligt afsted

• #16   13. aug 2011 Dyrlægerne fortæller også, at langt størstedelen af de katte, de ser i deres konsultation med adfærdsproblemer (f.eks. legeaggression) er alenekatte, især dem, der bor i lejlighed.

• #17   13. aug 2011 Det er jeg da meget ked af at høre.. Har dog en kusine med alene kat som bor i lejlighed og fungerer fint. Plus en eks kæreste som har en alene kat og bor i lejlighed og fungerer fint.

• #18   13. aug 2011 Det er altså ikke SÅ meget dyere at have 2.. har man ikke råd til 2 har man heller ikke til 1 som tommelfingerregel..
    Køb ordenligt foder, ordenligt grus og så sparer du meget i længden

• #19   13. aug 2011 Jeg er glade for jeres meninger og jeres råd. Men jeg nøjes med en kat.

• #20   14. aug 2011 Med hensyn til, om den vil blive ved med sin baby-adfærd, kan jeg fortælle, at den ene af mine katte var 6-8 uger, da hun fandt mig på et kurhotel i Tyrkiet.

Moderen så jeg aldrig noget til, men det lille kræ holdt sig til, og når jeg tog hende op, begyndte hun altid at patte på min hals...

Jeg var lidt bange for, at hun ville blive ved med det osse som ældre; havde ikke lyst til at ha en voksen kat hængende ved halsen, men hun holdt hurtig op, da hun kom til Dk med omsorg og god mad..

Hun er nu en gammel tøs på næsten 13 år, sund og rask, meget kælen og meget snakkende...
    Hun er MEGET madglad - har jo sultet, og hun ser sine folk an, men ellers er hun ikke mere mærkelig end så mange andre katte...

• #21   14. aug 2011 Ovenstående kat begyndte sit liv - de første 5 år - som enekat i en lille lejlighed...

Der var bestemt knald på hende, men adfærdsproblemer, nej ...

Men hun var nu heller ikke meget alene....

• #22   14. aug 2011 Mange tak.. Jeg håber virkelig ikke han bliver stresset af at blive fjernet , komme hjem til mig og så tilbage til sin mor.. Har givet ham noget legetøj med som han har leget en del med hos mig.. Håber jeg kan hente en glad, veludviklet kat om 4 uger smiley

• #23   14. aug 2011 Så er han kommet tilbage til sin mismor.. Sikke en gensyns glæde. Det var lige til at få tåre i øjnene over.. Han hoppede op ad hende og hun vaskede ham og han legede med sin søster.. Det var helt klart den rigtige beslutning.

• #25   14. aug 2011 nårh det var godt at høre smiley

Kommentér på:
Killing fjernet for tidligt

Annonce