{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

har fundet kat til min mor {{forumTopicSubject}}

så fandt vi endelig en kat til min mor, vi valgte at kører til odder kattehjem bare for at se hvad hun havde af katte, hun havde netop fået en main coon kat ind, en dejlig rød hankat, den faldt min mor for med det samme, selvom han var meget genert og sky, men han gemte sig ikke el noget. historien bag ham er lidt tragisk og sørgelig, han blev for ca 1½ siden indleveret fordi familien der havde ham ikke ville ha ham længere, han blev tæsket af deres 2 andre katte + deres 1½ årig søn, hvilket har gjort ham bange osv, han har så i en mdr været hos en familie som måske ikke havde tid til ham el sådan noget, om ikke andet lå han altid under tvet og gemte sig, det kunne de ikke ha,så de ville aflive ham, han er knap 3 år gammel, men de valgte så istedet at indleveret ham og det var jo rigtig godt for nu får et hjem med masser af tid og kærlighed og varme til ham, vi har netop været på storkøb og købt div katteartikler osv, vi skal hente ham i morgen aften, han bliver når han er faldet til ro fotograferet og oprettet her på siden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har fundet kat til min mor
  • #1   1. mar 2006 Ajjj hvor dejligt for din moar men lidt sørgeligt at han har været alt det igennem. glæder mig til at se ham :-)))

• #2   1. mar 2006 kattehjemmet i odder hører under dyrenes beskyttelse, der inde ka du finde link til kattehjemme.

og ja, lige så snart baronen er faldet til ro bliver der taget billededer og så kommer han selvfølgelig herind, han er bare kær

• #3   1. mar 2006 Bliver nød til at sige at jeg giver din moar ret i sit valg hehe da jeg osse har en dejlig rød cooner smiley

Kommentér på:
har fundet kat til min mor

Annonce