Jeg savner at have kat! {{forumTopicSubject}}
Jaja, dette er en tudetråd så spring over hvis i ikke gider høre(læse) mig pive
Jeg er vokset op med katte, men har ikke haft kat siden jeg flyttede hjemmefra og det ser heller ikke ud til at der flytter en mittetat ind lige foreløbigt. Der er alle mulige gode grunde til dette bla. bor min kæreste og jeg i en toværelses lejlighed med vores to hunde, og min Christian kan ikke overskue flere dyr så længe vi bor hvor vi gør.
Men nøj , hvor jeg savner katte og deres finurligheder, og deres spinnen!
Det er dælme svært ikke at snuppe en af de mange killinger der er der hvor min søster arbejder. Men det gør jeg af åbenlyse årsager selvfølgelig ikke... (det er gårdkatte, og så har jeg allergi over for korthårskatte)
Jeg har faktisk fundet ud af hvilke race jeg vil have (ragdoll)og er begyndt at lure på opdrættere, hvilke jeg burde lade være med for det gør bestemt ikke skrukheden mindre *g*
maj 2008
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 82
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
maj 2008
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 82
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 57
I starten ville jeg (Nick) heller ikke have katte, fordi vi ikke har plads til at lukke den ud, og jeg har min lædersofa for kært, men så... Ja, præcis som du sagde der, og så bestilte vi en.
I starten skulle det bare være en almindelig huskat (pga. økonomien som studerende), men så.. Amen de ragdolls er så søde, og jeg er sgu glad for vi gjorde det (:
Jeg savner at have kat!