{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

tania h
tania h
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

farver {{forumTopicSubject}}

Uhh det med farver er jo en stor jungle he he.

Nå men min kat er købt som en sort sølv tabby,men efter jeg har kigger lidt rundt er jeg overbevist om at hun må være sort sølv tortie makrel tabby!! Tror jeg!!! Hun er sort og sølv stribet med creme hist og her og så er hun helt hvid i bunden.. Har jeg ret så?
Kan desværre ikke finde ud af og ligge billeder ind)-:

En anden ting er at hun er parret med en colourpoint så hvilke farver vil jeg kunne forvente mig og få?

På forhånd tak(-:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farver
  • #1   4. aug 2011 Tania - Det creme kan nu sagtens bare være det der kaldes "tarnish" (nogle gange også rufisme). Prøv at kigge på min Athea, hun har lidt på næsen.
    Kigger du på Mea og May på min profil kan du se to tortie tabby'er.. Er det sådan hun er, eller?

Og det med killingerne er svært at sige, hvilken farve er den colourpoint? Hvilken race/blanding er de af?

Men umiddelbart nok sort sølv makrel tabby, og alt det andet kommer an på hvad forældrene bærer - og hvilken farve faderen faktisk er (udover masket)...
    Muligheder er: sort tabby, sort smoke og sort..
    Måske også blå sølv tabby, blå tabby, blå smoke og blå...

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

#2   4. aug 2011 Hej.

Hun er som din athea dog ikke med så meget sort og så har hun creme farvet nuancer på forben og i hovedet og så kan den anes svagt i pelsen hen over kroppen.
    Hun er Maine coon så pelsen er lang(-;
    Det er en colourpoint perser med mørkebrun maske hun er parret med.

• #3   4. aug 2011 Lige de steder du beskriver får mig til at tro at det netop bare er tarnish, og ikke at hun er tortie :o)

Og så er de mest sandsynlige farver sort sølv tabby, sort tabby, sort smoke og sort.. :o)

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

#4   4. aug 2011 Tak for hjælpen(-:

Det bliver spændene med killingerne(-;
    Hun er gået ind i uge 5+0 idag og eftersom hun ikke har været i løb siden hun var hos hankatten og har haft hævet og røde dievorter går jeg stærkt ud fra hun er drægtig(-: hun er begyndt og bule lidt ud i siderne..

• #5   4. aug 2011 Tania - Jamen held og lykke med det :o)

Kommentér på:
farver

Annonce