{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

En tyk, en tynd.... :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har to dejlige banditter af et par katte.. Den ene Demsey er kastrat på 1 år, lidt ekstra på sidebenene som forventet ved de fleste kastrater.
Og så er der min nipsting af en hunkat -Liva! Hun er også 1 år, bare 6 uger yngre end Demsey, men meget lille og spinkel.
Af hensyn til den tykke, har jeg prøvet Steriliseret fra Hills, Young Male fra RC.
Vil høre om I har nogle gode råd til andet foder de begge kan fungere på?
Hunkatten bliver steriliseret i løbet af de næste par måneder, har lige en pony jeg skal have aflivet først pga alderdom (28 år og ca 2500 for aflivning og afhentning)..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tyk, en tynd.... :-)
  • #1   22. jul 2011 Når først hunkatten bliver neutraliseret, så skal vægten nok komme op smiley Sikkert ikke før smiley Men du kan da give hende lidt ekstra med høj fedtprocent af og til smiley Lidt kaffefløde, lidt hakket oksekød med højt fedt indhold osv... Men tørfoder er der ikke noget, som både kan holde den tykke slank og samtidig øge vægten på en tynd kat smiley

• #2   22. jul 2011 Ok, det vil jeg prøve! smiley Demsey er nemlig lidt kræsen mht kød udover hans tørfoder! Griner.. De får indimellem lidt tun af og til uden olie, det har han først lært at spise nu.. Jeg går kun og venter på at pengepungen lige har 1600 til neutralisering og mærkning, så ryger hun af sted! smiley

• #3   22. jul 2011 Ja den kære økonomi, skal jo hænge sammen smiley

• #4   24. jul 2011 Nogle katte er bare spinkle. Min den mindste, som er lidt over et år er også en lille splejs, selv om hun er sterilliseret og har været det længe. Hun er nærmest alt ædende, men bliver ikke tykkere af den grund. Men okay...hun er også fuld af krudt og ligger sjældent stille;-)

Kommentér på:
En tyk, en tynd.... :-)

Annonce