{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Lille lilla Ludvig {{forumTopicSubject}}

Jo, jeg er helt op at køre, min lille Ludvig eller Purple Rain er kommet hjem til os, i søndags.
Han er bare den mest charmerende pelstrold, man kan forstille sig.
Nu har vi jo ventet ham i så lang tid, siden han var 3 uger gammel, men det var ventetiden værd.
Han gik i vores hjerter med "træsko" på.
Da han kom ud af sin transportkasse overtog han Sir Thadeus´s madskål, med den største selvfølighed fra hans side. Sir Thadeus, en 11 kg Main Coon, kunne bare se til på afstand. Han fik nogle hvæs, når han kom for tæt på. Bagefter orienterede han sig, hvor kattebakken og kurven, samt legetøj befand sig og så gik han bare igang med at lege. Utroligt efter en 2 timers køretur.
Til sidst skulle han overgive sig til sin træthed og han accepterede med det samme sin kurv, dejligt.
Da jeg var lidt utrygt hvordan min store accepterede ham, sov jeg sammen med den lille i stuen, men fik hurtig selvskab af den store.
Igår begyndte hans dag, og forresten også alle vores andres, kl. 9.00. Så blev der leget og undersøgt alt hvad han kunne komme i nærheden af ham. Nu begyndte han også og ville "snakke" med Thadeus, altså næse mod næse, men ikke det andet pjat. (næse mod ...)
Thadeus tager det bare så flot og følger den lille i passende afstand. Men idag kom han endda med i Ludvigs drillepind-leg og det gik så fint. Begge tog sig bagefter en slapper foran aquariet på skænken, den lille kravlede selv derop vha. en stol og de nød udsigten sammen.
Nu ligger han på halvdelen af kontorstolen og snork sover. Han vil helst ikke være længer væk fra mig end han kan have øjenkontakt med mig ellers, kan den ellers så tavse british shorthair (har jeg læst mig til), godt give sin ubehag at kende vha. højtlyd miaven.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lille lilla Ludvig

Annonce