726 visninger
|
Oprettet:
Gode råd til nye killinger i hjemmet {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har købt 2 killinger (søskende piger), som jeg får hjem her d.9 juli.
Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber i vil svare på:
1. skal man have 2 kattebakker når man har 2 katte? - nogle siger at det ikke er nødvendigt og andre siger at det skal man for de går sjældent i samme kattebakke..
2. Hvilken killingefoder vil i anbefale? synes at det whiskas ser lækkert ud men ved ikke hvor sundt det er for dem i længden.
Spiser de af samme foderskål eller skal jeg købe 2 ?
På forhånd tak for hjælpen.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
De kan godt bruge samme bakke har den en god størrelse - det samme gælder vand og madskål.
Start med at gi dem det foder de har fået i fosterhjemmet - så kan du langsomt blande andet i af det du vil forestrække. Whiskas er ikke det bedste - find et godt killingefoder hos dyrehandleren
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 24
De har samme kattebakke, dog har jeg givet dem deres egne madskåle og vandskåle, så behøves de ikke spise i "kø"
Jeg vil forslå Royal Canin babycat, mine har elsket det, de kan spise det til de er 4 mån. De får nu Royal Canin kitten 36 som er fra 4 mån til 12 mån. Det er rigtig god kvalitet og de elsker det. Køb evt på zooplus.de - eller zooplus.co.uk - meget billigt i forhold til DK
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_trockenfutter/royal_canin/royal_canin_kaetzchen/8805 <- Link til babycat 34
Held og lykke
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 21
jun 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
Basisfoderet er dog tørfoder.
Gode råd til nye killinger i hjemmet