Gaerum-dyreklinik.dk TOP service! {{forumTopicSubject}}
Vil lige dele en god oplevelse jeg har med Gærum dyreklinik (webshop). Man høre jo så ofte negative oplevelser, så syns det er på tide med en positiv historie også
Stod i starten af ugen og var løbet næsten tør for specielt foder til min (især) urinvejsstenhærgede hankat. han må UDELUKKENDE få foder fra Specific (hvilket man ikke kan købe i butikkerne), da jeg simpelthen ikke tør begynde på andet, da jeg er meget bange for at han igen skal få krystaller/ sten/grus til at sidde fast i urinrøret, hvilket tidligere var næsten skyld i en aflivning.
Jeg bestiller om mandagen, og får hurtigt en personlig mail fra Dyrlægen Ole om at jeg har foderet indenfor 1-2 dage. Great tænker jeg så har jeg lige nok foder tilbage så det kommer til at passe.......
Torsdag intet foder, så jeg skriver for at få oplyst et evt. trackingnummer på pakken. Ole er igen MEGET hurtig til at svare på min mail (trods han er en ret travl dyrlæge så vidt jeg ved :)) Han vil prøve at finde ud af hvor pakken befinder sig, og skriver i dag til formiddag at pakken desværre ikke er sendt afsted fra leverandøren. han skriver samtidig at de vil prøve at få sendt pakken med en kurer bil, så den forhåbentlig kommer senere på dagen.
Allerede ved 14-tiden banker det på døren, og her står en "meget velkommen post" med missernes mad. PYYH!
Syns det var en UTROLIG god service jeg fik, og de (Ole) var virkelig flink og hurtig til at besvare mails så de får absolut mine varmeste anbefalinger....og uden tvivl bliver de vores faste leverandør af kattefoder i fremtiden!
Go weekend til alle jer og jeres misser
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 167
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
ja det bliver der bestemt også gjort næste gang. Problemet i denne omgang var at jeg har lagt på sygehuset efter at have født, så min kæreste har passet kattene, så fandt først ud af hvor lidt der var tilbage da jeg kom hjem....:)
Trine H
Ja helt bestemt!
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Gaerum-dyreklinik.dk TOP service!