Hurra... {{forumTopicSubject}}
Så er det nok sikkert og vist, vi skal snart sige goddag til vores nye hankilling og nye legekammerat til Sir Thadeus.
Har fortalt i en af mine sidste indlæg, at Thadeus havde mistet sin elskede Anton pga. den skrækkelige HCM i en alder af 4½ år.
Efter mange diskussioner herhjemme om vi skulle have en ny og hvilken race og om den skulle være med eller uden stamtavle (fik mange synspunkter her fra forumet), har vi nu fundet, for mig ihverttilfælde, rigtige killing.
Det er en lille sød lilla british shorthair med stamtavle fra en opdrætter som jeg har tiltro til.
Vi har besøgt ham i sidste weekend og siden er jeg helt skud i den. Den lilla farve ser flot ud på billeder, men i natura er den bare helt specielt. han har bare så nuttede øjne og udover den fine farve er pelsen bare så blød. Jeg kunne bare tage den og sine søskende op og de kigge bare helt nysgerrig på mig, da var ingen angst eller uro at spore. Og som det er med en kuld killinger i den alder var der bare sjov og leg imellem killingerne.
Glæder mig at tage imod ham i begyndelsen af juli måned.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Det er den mest fantastiske race og jeg kan fuldstændig genkende din beskrivelse af killingens reaktion på at blive holdt osv fra min chester da jeg mødte ham første gang.
Han er idag den største kælegris, kærlig og blid som dagen er lang og meget meget menneskeglad.
Tillykke med din lille dreng.
Hurra...