Maincoon... {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg tænker der er nogen herinde der kan svare mig på..
En bekendt af min kæreste har fået maincoon killinger, der er ikke papire på dem , men de er ægte.
Hun har nu sat dem til salg. Den anden dag var der en for at kigge på dem, hun kommentere så på en af killingerne som var grå og hvid, hun sagde at det var i hvert fald ikke ægte maincoon killinger, for en maincoon kat kunne IKKE være grå og hvid ...
Og nu spørg jeg så jer - Er det rigtig ? Kan en maincoon IKKE være hvid og grå???
Jeg mener bestemt at et sted hvor jeg kom som barn havde de en maincoon (ja, de havde fakisk flere) , men en af dem var grå og hvid.
På forhånd tak.
/Tina.
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 74
Hvis du scroller ned til Farver kan du se at stortset alle farver er tilladt, pånær visse farver
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
synes det er mere problematisk at kalde noget ægte uden dokumentation (tavle) kald dem langhårskatte der ligner en mco. det er mere troværdigt.
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
Har intet imod blandninger, men at kalde dem ægte er forkert - så heller sige at de har præg af MCO..
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 4
Men tak for svar.
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
bryder mig ikke om at tænke på at mine dyr nedstammer fra skødesløse folk hvor langt tilbage det end er, da man inddirekte bifalder deres gerninger og lader hån om det store avlsarbejde det er at frembringe en godt typet racekat og være med at holde denne race sund smuk og udvikle den på bedste vis.
Maincoon...