{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Kat på altan ?? {{forumTopicSubject}}

Hej , jeg skriver fordi vi for en uge siden fik vores lille prinsesse , hun er 11 måneder og inde kat , vi bor på 2 sal og har altan , kan vi lade hende komme der ud eller er der chance for hun vil springe ud hvis hun får øje på noget spændende ? Håber nogen med erfaring kan hjælpe.
Kram ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat på altan ??
  • #1   19. maj 2011 Hvis hun skal med ud på altanen, så ville jeg sætte noget net/tråd op så hun ikke fristes til at springe ud over. Ved at der er nogen herinde som har lavet smarte løsninger når de har altan.

Ville ikke lade katten gå på altanen uden nogen form for sikkerhed.

• #2   19. maj 2011 Vi bor på første sal med altan, vi giver ham sele på så han ikke kan hoppe ud, og så holder vi øje med ham. Ellers så er det en rigtig god idé med noget net, som dækker hele, dvs. også på toppen. Man kan ikke stole på katte, når de først er blevet nysgerrige eller optaget af noget, så kan vi mennesker ikke stoppe dem smiley Så må vi bare gøre det bedste for at beskytte vores små pus smiley

• #3   19. maj 2011 Har haft en kat i 15 år, og han sad altid kun og kiggede ned. Alle vinduer var åbne som sommeren.

Men vores anden kat vi fik hoppede ud én gang - og sad nede på en bænk og kiggede indtil han blev hentet.

Men jeg tror det kommer helt an på katten. Men du kan jo altid sætte noget net op bare for en sikkerheds skyld.

• #4   20. maj 2011 Se f.eks. her:

(link fjernet)

Kommentér på:
Kat på altan ??

Annonce