{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Når de ser en fulg?? {{forumTopicSubject}}

Både BimBam og Trouble elsker at sidde i vinduet og studere verden udenfor. De kan især godt lide at holde øje med de sjove fugle på græsplænen og når de flyver forbi.

Men så sidder de med et stift blik rettet mod fuglen, og så ligner det deres tænder begynder at klapre mens de løfter overlæben lidt og siger en klik ud?? og trobles hale begyndte at vibrere helt vildt da han gjorde det sidst.

Hvad betyder det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når de ser en fulg??
  • #1   21. mar 2011 Marianne

Haha, det var da dumt. "sååå fugl, pas nu på. for nu kommer jeg TA'R DIG" Hehe

Men det ligner på dem de bliver helt opstemt smiley så det tror jeg mere det er smiley Hehe. Men var ikke sikker på hvad det betød smiley

• #2   21. mar 2011 Gitte gør det også, hun piver agtigt mijaver ad fuglene smiley og gør sådan med læberne og tænderne som du beskriver smiley halen pisker derudaf.. Tror gerne hun vil ud og fange de dumme fugle smiley

Phoebe reagerer overhovedet ikke på fugle eller noget, hun kigger bare.. tilgengæld vil hun gerne snakke med os, hvor Gitte ikke siger en lyd til os smiley

• #3   21. mar 2011 Kristine M

uuuh ja. det tror jeg også gerne mine vil smiley

Det er sjovt som de har forskellige personligheder de misser smiley Trouble han mijaver og mijaver og mijaver heeeele tiden. BimBam hun mijaver aldrig smiley

• #4   21. mar 2011 Det er nogle sjove ideer de har de kære små. Viola kan sidde i laaaaang tid og kigge på fugle og sige de sjove lyde. Har tit set hende sidde med kinden presset helt op mod ruden for at bevare blikket hun har på fuglene. Det ser lidt komisk ud. Louie derimod syntes de er SÅ søde og sidder og kigger forelsket på dem når de hopper rundt ude i haven. Når de så er fløget finder han hurtigt noget andet han kan tumle rundt med *S*..

• #5   21. mar 2011 De laver lyden, fordi de bliver så opstemte og vil SÅ gerne have fat i det bytte, men når det er udenfor rækkevidde, så kan de komme til at sige sådan, fordi de bliver for febrilske. Man kan også tit se, at de kan have svært ved at falde ned igen.

• #6   21. mar 2011 Hi hi det gør obelix også. Jeg tror det er fordi de bliver ophidsede.

• #8   21. mar 2011 Jeg havde en kat, som kiggede efter måger på hustagene, og så sagde han en underlig lyd, der nogen gange lød som et mågeskrig XD

Jeg tror det er en lokkelyd, lidt ligesom når jægere har den der ande-fløjte smiley

• #9   21. mar 2011 Felis F

Jeg glæder mig også til den dag vi flytter i et hus hvor omgivelserne er der til de kan komme ud smiley

• #10   22. mar 2011 Mine katte kommer med lydene bare de ser en flue de vil fange... Jeg har også tænkt på at umiddelbart er en mindre smart ting, at afsløre sig selv på den måde. Men de er ferme fluefangere om sommeren. smiley

Kommentér på:
Når de ser en fulg??

Annonce