{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Katterat/ændring {{forumTopicSubject}}

Hej KG
Jeg har lige et par spørgsmål, jeg håber I kan svare på:) Undskyld hvis det bliver lidt langt!
Vi har Feline på ca. 7-8 md, og overvejer at få en katterat til hende. Hun virker tilfreds nok, men vi kan jo ikke give hende det samme som en anden kat. Vi vil gerne adoptere en fra et internat, og vi får personalet til at hjælpe med at finde en der paser ind i vores hjem. Nu er spørgsmålet så bare; Kan vi risikere at Feline ændrer sig "personlighedsmæssigt"?
Hun er en MEGET venlig og "nem" kat. Vi kan tjekke ører, mund og klippe negle uden det store besvær. Hun er MEGET tillidsfuld og elsker at blive taget op og båret rundt på (det er jo nemmere end at gå selv:)). Hun har en virkelig skøn personlighed, men vi er nervøse for, om hun kan ændre sig, hvis vi tager en ny kat ind?! Selvfølgelig ved vi godt, at der i starten vil komme ændringer osv., men det er sådan på længere sigt. Det ville bare være så surt, hvis hun holder op med at være så tillidsfuld og "nem"!

En anden ting er, at vi forhåbentlig snart (inden for et halvt år eller lidt mere) kan flytte i hus. Men vil det så være bedst at vente med at få en kat mere til vi er flyttet?
Mht. flytningen er jeg ikke nervøs for Feline. Hun elsker at komme nye steder hen, hvor hun rigtig kan udforske og få styret sin store nysgerrighed:) Men det er mere den nye misser, jeg tænker på:)

Ps. Feline er sterilliseret, og de bliver begge indekatte:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katterat/ændring
  • #3   17. mar 2011 Tak for svarene:)
    Vi har også tænkt os det skulle være en killing. I hvert fald en der er yngre end Feline, så hun stadig kan være den "store":) Og ja de første uger bliver ikke nemme, det har vi forberedt os selv på:)
    Det kan umiddelbart godt virke som om hun er ganske tilfreds, men jeg kan mærke, hun keder sig ind imellem. Jeg kan jo desværre ikke lege med hende hele dagen (selvom hun ville elske det!), og så hellere stoppe kedsomheden inden den går hen og gør hun bliver destruktiv eller noget i den retning:) Hun er desværre ikke særlig god til at lege selv, selvom hun har masser af legetøj osv. I sidste ende er hun vel bare en møgforkælet lille missekat;)

• #5   19. mar 2011 Vi har bestemt at vente, til vi er flyttet:) Netop fordi den nye misser ikke skal opleve to store omvæltninger inden for kort tid.
    Vi tør godt satse og få en kat mere i hvert fald. Håber bare det kun er i starten, Feline så bliver utilfreds;)

Tak for rådene:)

Kommentér på:
Katterat/ændring

Annonce