2.063 visninger
|
Oprettet:
At gå tur med sin kat i sele? {{forumTopicSubject}}
Ja - jeg vil gerne høre jeres mening om dét at gå tur med en kat i sele - er det en god idé hvis man har en indekat? Eller vil det gøre den mere forvirret i forhold til livet som indekat?
Mvh. Rikke
maj 2010
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 37
Jeg går selv turer med begge mine og må da indrømme at der i starten var lidt uenigheder om hvornår vi skulle gå tur:o) Kattene syntes vi skulle gå flere gange, hvor vi syntes en gang dagligt var passende(om sommeren kan vi tit være ude i flere timer).
Så jo du skal være konsekvent med hvornår på dagen du vil gå og så gøre det hver dag på samme tidspunkt, på den måde får katten også indarbejdet en rutine og vil derfor heller ikke sidde og plage om at komme ud - det kan dog godt tage lang tid, den ene af mine accepterede det lyn hurtigt og var da også den der stod først i kø når snoren blev fundet frem:o) Hehe den anden tog lige lidt længere tid om det, men i dag er der ingen problemer:o)
Og vi kan god springe dage over hvor vi ikke går tur. Om sommeren er det sværest at overbevise kitterne om vi ikke lige behøver gå i dag, men som regl er der ingen problemer:o)
jan 2011
Følger: 15 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 99
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 85
Jeg synes det er hyggeligt at gå med ham og har flere gange kørt ud til heden for at gå en lille tur, og det går også forrygende.
Så det er nok forskelligt fra kat til kat:)
sep 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 76
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 85
sep 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 76
At gå tur med sin kat i sele?