Hun angriber... Hjælp.. Råd søges... {{forumTopicSubject}}
Jeg har i dag haft besøg af 3 andre piger, da vi skulle planlægge en fest for en anden veninde, disse 3 piger har aldrig været i mit hjem før...
Min hun kat som er neutraliseret er meget interesseret i den ene af dems sko, og snuser længe til dem...
Da ejeren af skoene skal ud på WC sidder min kat og venter uden for døren og da hun så, går forbi min kat, skriger min kat nærmest og springer på hendes ben, og væser, knurre og er virkelig gal...
Jeg får taget min kat af hendes ben og går ind i vores stue for at finde ud af om katte er kommet tilskade...
Hendes hale er ca 4 gange så stor og hun har rejst samtelige hår på ryggen...
Jeg går ud igen, kort efter kommer jeg ind i stuen for at se til hende og der angriber hun mit det ene ben, og hvøser, knurre, og har rejst hår og hale...
Hende det går ud over bor i et hjem med 3 katte...
Hvorfor reagerer min kat lige pludselig sådan??
Jeg gik virkelig i chok... Hun er normalt en kat som virkelig er meget kærlig, kælen og nysgerrig på andre ting og nye mennersker..
Håber i vil kommer med jeres bud på hvad i måske tror der kan være årsagen til dette angreb..
Hilsen En bekymret misse-mor..
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 196
Men måske fordi hun var blevet skræmt over så mange mennesker hun ikke kendte på én gang? Jeg ved det ikke.. Men de kunne være en grund til det.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 23 Svar: 49
Tak for jeres svar...
Jeg ved ved at blive bange for at den var slået klik i hovedet på hende, når man aldrig har set hende være sådan så bliver man meget chokeret...
Hun angriber... Hjælp.. Råd søges...