{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.507 visninger | Oprettet:

Knuder i pelsen :/ Andre?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har verdens dejligste og skønneste norske skovkat, Silas.
Han er ikke en helt ung herre længere, og jeg har haft ham i over halvdelen af mit liv og er MEGET glad for ham! smiley

Men han har simpelthen den største og vildeste pels - han har en helt unormal mængde af "underuld" og under maven har han nogle ret vilde krøller, og alt dette underuld blandet med noget meget langt hår gør det meget svært at passe hans pels!

Det der med at blive børstet er noget han HADER som pesten, og som regel kan vi holde hans pels ved bare at klippe et par små knuder af engang imellem.

Men her på det sidste er hans pels blevet direkte umuligt - og det er sket før et tidligere år, så ved ikke om det er pga vejret.

Silas går frit ude og inde som det passer ham, og når han både går i skov, på enge, slås med andre hankatte osv. så kan i selv gætte, hvor meget hans pels bliver udsat for smiley

Men nu er hans pels simpelthen.. nærmest en stor knude - det kom i løbet af en uge ca. og nu er han bare næsten en stor knude. Selvfølgelig kommer det lige på det tidspunkt, hvor vores klipper har valgt at strejke og skal have nye skær - vi har bestilt de nye skær hos dyrlægen, men det går åbenbart meeeget langsomt med at få dem hjem.

Han ender med at blive halvt skaldet, når vi får dem af : /

vi har lige brugt en times tid på at klippe hans bryst og hage frit, men vi kan ikke gå igang med resten før vi har nye skær smiley

Nu har vi så aftalt, at hvis ikke dyrlægen har de nye skær på mandag så tager vi ham ind til dyrlægen og så må de hjælpe os, eller låne deres klipper eller lignende, for det er bare SÅ synd for ham ):

Andre, der har store problemer med pelsen for tiden? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knuder i pelsen :/ Andre?!
Kommentér på:
Knuder i pelsen :/ Andre?!

Annonce