{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Skæv lillemis {{forumTopicSubject}}

Jeg var med min mormor nede ved dyrlægen og aflevere min søsters kat "den lille", han skulle neutraliseres.
Vi afleverede ham kl 8.30 og han var hjemme mellem 15 og 16..

Den lille mand er virkelig dårlig smiley Han kan næsten ikke gå og han sover hele tiden..

Så dårlig var Kato ikke da han blev ordnet sidste år..

Skal vi være ekstra obs på ham?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæv lillemis
  • #1   23. feb 2011 Sørg for han er varm, det er næsten der vigtigste. Nogle katte tåler narkose bedre end andre.

• #3   23. feb 2011 Han ligger så vidt muligt oppe i sofaen på et tæppe, så har vi styr på ham. For han går ikke ligefrem lige og vi har også en hund og en anden kat herinde.. De er dog rolige omkring ham og den kat der er ond ved ham er ude.

Jeg selv sidder og er højgravid (3 dage over termin) og kan jo efterhånden skulle køre nårsomhelst og så er han jo alene..

• #4   23. feb 2011 Ja, jeg vil også sige at varme er noget af det vigtigste - kattene kan når de er i narkose ikke selv holde deres kropstemperatur, men før de kan komme ordentligt ud af narkosen, skal kroppen være varm - så læg også et (tyndt) tæppe over ham.
    Da vi fik Frigg steriliseret var vi ikke klar over, hvor meget betydning det havde - så hun var helt ude af sig selv i lang tid - da hun stadig ikke var ovenpå dagen efter, ringede vi til dyrlægen, som mente at det kunne være på grund af for lidt varme. Vi sørgede derefter for at holde hende ordenligt varm og tilbød hende lidt cremefraiche (hun spiste nærmest intet af hendes mad, fordi hun var så groggy) - og allerede efter nogle timer var hun meget mere sig selv - selvom hun dog først var helt frisk og sig selv igen 2 dage efter.
    Jeg tror bedøvelsen var meget hård ved hende - men jeg tror også at det havde været meget bedre, hvis vi havde været bedre til at holde hende ordentlig varm fra start..

• #5   23. feb 2011 Og forresten - tillykke og held og lykke med den lille! smiley

• #7   24. feb 2011 Narkosen virker forskeligt på katte ,mine 2 tøser blev steriliseret samtidig men Siff var meget længe om at komme rigtig ud af narkosen, hvor i mod Puk blev hurtig klar

• #8   24. feb 2011 Den lille er blevet helt frisk igen..

Om det er et dumt tidspunkt.. Det ved jeg ikke, tiden blev booket for 1½ uge siden og vi regnede ikke med at jeg skulle gå så længe..

Og tak til jer allesammen smiley

Kommentér på:
Skæv lillemis

Annonce