796 visninger
|
Oprettet:
Skæv lillemis {{forumTopicSubject}}
Jeg var med min mormor nede ved dyrlægen og aflevere min søsters kat "den lille", han skulle neutraliseres.
Vi afleverede ham kl 8.30 og han var hjemme mellem 15 og 16..
Den lille mand er virkelig dårlig Han kan næsten ikke gå og han sover hele tiden..
Så dårlig var Kato ikke da han blev ordnet sidste år..
Skal vi være ekstra obs på ham?
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 54 Svar: 333
Jeg selv sidder og er højgravid (3 dage over termin) og kan jo efterhånden skulle køre nårsomhelst og så er han jo alene..
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Da vi fik Frigg steriliseret var vi ikke klar over, hvor meget betydning det havde - så hun var helt ude af sig selv i lang tid - da hun stadig ikke var ovenpå dagen efter, ringede vi til dyrlægen, som mente at det kunne være på grund af for lidt varme. Vi sørgede derefter for at holde hende ordenligt varm og tilbød hende lidt cremefraiche (hun spiste nærmest intet af hendes mad, fordi hun var så groggy) - og allerede efter nogle timer var hun meget mere sig selv - selvom hun dog først var helt frisk og sig selv igen 2 dage efter.
Jeg tror bedøvelsen var meget hård ved hende - men jeg tror også at det havde været meget bedre, hvis vi havde været bedre til at holde hende ordentlig varm fra start..
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 54 Svar: 333
Om det er et dumt tidspunkt.. Det ved jeg ikke, tiden blev booket for 1½ uge siden og vi regnede ikke med at jeg skulle gå så længe..
Og tak til jer allesammen
Skæv lillemis