Killing og Hund ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg har lidt spørgsmål som jeg håber i har lyst til at svar på hvis i kan :o)
jeg har fået mig en dejlig lille hankilling som er vand til en lille gravhund fra der hvor han er født,
jeg har så¨en venninde der har en labradore som tit kommer med når hun er her pllus jeg passer den en gang mellem
mit spørgsmål er hvor når det vil være godt at de lige så stille skal se hinanden første gang, jeg har haft ham i 8 dage nu og han fik sin første vac. her i torsdags,
og i weekendten kom jeg til at tænke på om det ikke er bedst at vendte til han har fået nr to vac så han er dækket ?
tænker at det vil lige så godt kan være mig som hunden der slæber et eller andnet hjem ?
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
ved jeg kan resiker at de slet ikke kan sammen men tænkte at hvis han nu var opvokset et sted men hund ville chancen være lidt beder måsk jeg tager fejl men det må tiden vise
det skal selvfølgelige gå hel stille og roligt og så må jeg tage den der fra
min tanke var også at han skulle være faldt godt til her før han skal møde luna hunden, det skal jo gå en månede fra den første vac er givet til at han kan få sin nr to vac. så tænkte at jeg ville vendte til efter det :o)
jeg syndtes han allerede nu er faldet rigtig godt til men tror nok han kan falde endnu mere til :o)
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
jeg forventer bestemt ikke mirakler :o)
jeg ved det er to hvid forskelle endivider,
jeg håber at det kan blive såden at de kan være i læjlighed sammen uden nu er bange, sur eller andet
jeg vil ikke tvinge dem sammen så hvis det bare slet ikke gå jamen så er det jo bare såden :o)
men så vil jeg give det en del uger i nu
og endnu en gang tak få svarne :o)
Killing og Hund ?