{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Farve på burgardiner? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

For første gang nogensinde, tager Cayenne jeg til udstilling i Fredericia den 10. april.
Glæder mig.
Er rigtig spændt på om det er noget for Cayenne. og om hun i det hele taget egner sig til det:-)
Jeg skal jo så have investeret i nogle burgardiner. Har I nogle ideer til farve på dem?
Jeg har været inde på flere hjemmesider men vil lige høre, hvad I der er vant til at udstille mener.

På forhånd tak.
Mange hilsner
herfra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve på burgardiner?
  • #1   7. feb 2011 Jeg ville nok vælge noget i farve skala/tone lyseblå, creme, grøn evt orange tone

• #2   7. feb 2011 Hejsa smiley åh det blir spændende smiley vi kommer osse på udstilling den dag smiley men dog med perser smiley

jeg plejer at kigge på kattens farve og vælger ud fra den smiley lys kat mørk gardin og omvendt.... du skal bare overveje at helt mærke gardiner ofte kan få buret til at se meget mørkt ud, sådan så det kan være svært at få øje på katten

jeg kan varmt anbefale Eva Leth-Nissen

www.burgardiner.dk

Hun laver nogle rigtig flotte gardiner og det jeg godt kan lide ved hende er at det du køber ikke kan fåes magen til dvs der er KUN dig der har den farve og det mønster

håber du får en rigtig god oplevelse på udstilling og at din kat trives med det smiley
    husk på at slappe af katten kan mærke hvis du er nervøs og de første par gange skal den jo lige finde ud af hvad det er der foregår smiley

held og lykke

• #3   7. feb 2011 Vil også sige kik hos eva www.burgardiner.dk

hun har for en hver smag:)

Lene ogHøgerstedets skovkatte

• #4   7. feb 2011 Mine er hvide og i nervøs velour smiley

(link fjernet)

Det er også en bagbeklædning smiley men på billedet stod burene i en ring smiley

Jeg tot min mor med ud og købe stof, og så var der en hjememside med mål, som jeg gav hende smiley

Hun siger dog hun aldrig vil sy i nervøst velour igen *g*

Når jeg om nogle år får plads til kat igen, så vil jeg gerne have nogle med mit opdrætter navn på smiley

• #6   7. feb 2011 Mine kan evt ses i mit nye album " udstilling.....

• #7   7. feb 2011 Jeg får mine lavet hos Brita ((link fjernet) og på den måde støtter jeg også hittekattene. Hun har vist et enkelt gardin ledigt, hvis du skal bruge et gardin ASAP.

• #8   7. feb 2011 Tusinde tak for Jeres tilbagemeldinger.
    Nu er der nogle muligheder at gå i "krig" med:-)
    Kan I alle have en dejlig dag/aften....

• #9   8. feb 2011 Hvis din kat ikke har været på udstilling før, vil jeg anbefalde du låner nogle burgardiner, så du ikke bruger en masse penge på dem, og din kat så ikke har mentaliteten til at være på udstilling smiley

Det er jo ikke alle katte der har det smiley

• #10   8. feb 2011 Pia, jeg håber du og Cayenne får en rigtig god oplevelse :o) Jeg udstiller selv og jeg elsker de mange hyggelige timer i selskab med alle de andre "kattetosser" :o)

Og som Atli Foto skriver, så vil det være drønærgeligt, at du bruger en masse penge på noget, som du måske kun bruger én gang.

Jyrak har tænkt på, at man jo som 1. gangs udstiller ikke ved om udstilling er noget for en eller katten, og har derfor den service til sine medlemmer, at man kan låne burgardiner både til enkelt og dobbeltbur i Jyrak-blå. :o))

Håber du finder ud af noget :o) Og god udstilling til dig... Jeg kommer også i Fredericia med 2 katte..... *S*

• #11   9. feb 2011 Super god ide at Jyrak udlejer dem, det var jeg slet ikke klar over.
    Tak for hjælpen, kære katteelskere:-)
    Jeg er så glad for, jeg har fundet dette forum. Jeg har kunnet søge mig frem til stort set alle de spørgsmål der lige har meldt sig.
    I ønskes alle en super dejlig dag....

• #12   9. feb 2011 Grøn.. Hendes blå vil nemt selv forsvinde lidt i det blå, og det grønne burde få hendes creme til at stå rigtig fint frem :o)

Jeg har selv brugt hvid og grøn til mine tortie m. hvid tøser, og så grøn og blågrøn til min røde dreng smiley

• #13   9. feb 2011 Grøn lyder ikke tosset, længere oppe orange, hvilket også tiltaler mig
    Jeg kan se der er udstilliling i Herning den 12. marts.
    Jeg vil besøge denne udstilling, det kan jo være der er en som sælger burgardiner:-)))

Kommentér på:
Farve på burgardiner?

Annonce