Min kat bider. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en dejlig lille diva, ja min hunkat, som har tillagt sig selv den vane, at hun kan finde på at bide. Hun har det med at hoppe op på skødet af mig, når jeg sidder ved min computer og der ligger hun sig spindende. Pludselig slår fanden ned i hende og tænderne sidder i min arm/hånd. Nogen gange på en kærlig måde, men andre gang med den hårde mine på. Er der nogen der har en anelse om hvorfor hun pludselig begynder på det? Jeg er måske ikke så meget hjemme, som jeg burde være, men hun har sin bror og de virker begge glade og friske. Render med halerne i vejret, elsker at blive kløet bag ørene og ligger gerne i nærheden af mig. Dejligt. Indtil hun pludselig bliver en lille djævle og bider mig. Av for søren.
Dertil ... Hun har fået sig nogle buler nederst på lænden. Det virker ikke som om det genere hende, men er det mon noget jeg skal bekymre mig om? Hun både spiser og drikker normalt.
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 1
Jeg har oplevet samme bid fra min han'kat men dette er nu stoppet igen .. Tror de lidt "prøver kræfter" får at se hvem der bestemmer .. Det jeg gjorde for at stoppe det var at stoppe med at kæle ham og skubbe ham væk .. Det hjalp ..
Jeg giver Lotte ret , finder jeg nogesinde noget underligt ved min kat tager jeg et smut forbi dyrlægen for at være sikker .. Katte er verdens mester i og gemme sygdomme .. Håber det løser sig
Hilsen Louise
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 22
jeg husker sidste år da min daværende kæreste fik en norsk skovkat på ca et år, hun lod den rive og bide sig når det var, jeg ville ikke have hun gjorde det ved mig og viste at det ville jeg ikke find emig i, hun gør det aldrig ved mig men stadigvæk ved ejeren
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Svar: 5
jan 2011
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 46
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 22
de spæneture er vidst meget normalt, det gør min eogså især hankatten, og har er over et år gammel, det e rfor at få brugt lidt energi tror jeg og for at få din opmærksomhed.det ses også selv om der er 2 katte, simpelthen for at gøre sig interesandt over for den andne og invitere op til tagfat og leg
jan 2011
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 4
tusinde tak for jeres svar. Jeg kan meddele at min hunkat er så sund, som hun kan blive. Heldigvis da *ss*
Ang. det med at bide ... I har sikkert ret. Det bunder ud i en magtkamp og jeg tror nok, jeg vinder.
Gitte A ... Jeg har to katte på lidt over 6 ½ år og de spæner også imelllem rundt som tosser. Ikke noget de har fra deres mor (mig) *gg*
jan 2011
Min kat bider.