Søger efter min x Main coon dreng {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg og fyren havde får nogle år tilbage lidt hygge main coon avl med vores 2 main cooner Mille og Thomas.
De blev botgivet af mig da jeg flyttede fra fyren og han ikke ville passe dem og jeg ikke selv havde plads eller økonomi til at ha dem.
Jeg boede på tidspunktet i et meget lille værelse på første sal i et hus i bogense med rigtig mange katte og der var så 2 søde damer der var villige til at ta alle Main coonerne:)
Thomas vores hankat skulle bo i Odense og Mille og hendes datter og 2 af børnebørnene skulle til søndersø.
Jeg var jo rigtig glad for dem men kunne jo af gode grunde ikke ha dem mere, men jeg savner dem jo selvf især hankatten Thomas og jeg kunne da rigtig godt tænke mig at høre hvordan det er gået dem siden:)
så nu spørg jeg her om nogen herinde kender de 2 pågældene søde damer eller har hørt historien om de mange Main cooner der blev hendet hos mig en pige i bogense med alt for lidt plads og penge??
Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at høre hvordan det er gået mine dejlige katte.
Mille sort hunkat
hendes datter er sort og hvid med snip
Thomas er Sølv/blå tabby med hvide aftegn og en hvid snip.
der var så 2 små killinger med en sort/hvid og en tabby/hvid... begge mener jeg var piger.
Håber nogen kender pågældene katte, så jeg kan høre om hvordan det gik og evt se billeder:)
MVH June hansen
jan 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 2
jeg ved ikke om man må sætte billeder ind af dyr man tidligere har ejet eller ???
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Jeg kender dog ikke noget til dine katte eller historien, så kan ikke hjælpe dig der.
jan 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 2
Tak skal du ha:)
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Søger efter min x Main coon dreng