Calm fra RC + update {{forumTopicSubject}}
Hejsa til alle...
For noget tid siden oprettede jeg dette emne herinde http://kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=80247
Der kort fortalt handler om Cassi der er meget nervøst anlagt...
Jeg havde hende til dyrlægen her den anden dag, for at få fjernet et par hårknuder og få hende børstet grundigt igennem..
Og min metode med at drunke hende i omsorg, lader til at have virket bare lidt.... meget lidt, men det er stadig fremskridt.
Ja hun lagde sig i fosterstilling, men efterhånden som hun blev redt igennem kunne jeg mærke på hende at hun begyndte at slappe lidt af, og frem for at være passiv hele vejen igennem, reagerede hun på lyde og virkede ligefrem lidt nysgerrig indimellem. Herhjemme er hun også mindre skræmt, kan gå forbi hende uden hun flygter og hun opsøger også kæl noget mere hos gæster.. Så tålmodighed er en dyd
Nå men denne her veterinærsygeplejerske foreslog Calm fra RC og jeg fik 4 prøve poser med hjem til hende.
Jeg har prøvet at give hende lidt og det lader til at smagen falder i god jord.
Men hvad er jeres mening om det?
Jeg har tre andre katte og de har ikke ligefrem brug for at blive rolige... Så hvis Cassi skal have det må det blive at hun får det en gang om dagen og så vil hun have fri adgang til hills foder som de andre også får... Vil det være nok til at gøre en forskel for hende?
Og er der nogen herinde der har erfaring med det?
dec 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 121
jeg har haft en kat som var meget angst og bange for andre mennesker.
han fik calm fra RC og det hjalp ham meget han blev mere rolig og andre kunne begynde at komme tættere på ham og kæle ham...
jeg syntes du skal prøve det men man skal lige give den en måneds tid.
jeg tror ikkev der sker noget ved at de andre får det.
held og lykke
Calm fra RC + update